Skip to main content

We hebben nu een week KPN als provider. Voor zover tevreden echter het terugkijken via PC/laptop is een drama. Regelmatig komt 't voor dat bij terugkijken video uberhaupt niet opstart en tijdens de uitzending vastloopt. Onderstaand een voorbeeld van een opname die niet opstart. Melding die verschijnt “fout bij starten videeo".

Terugkijken do 11/6 01:37 uur , zender Comedy Central, Programma South Park. seizoen 20, aflevering 9.

Via meerdere PC getest een via meerdere Browsers (Chrome en Firefox) getest: in alle gevallen probleem.

nB: via de TV werkt 't wel 

Aanvulling op bovenstaande:  Als video na bijvoorbeeld een halfuur vastloopt en start deze opnieuw op dan begint deze weer van voor af aan. Hij onthoudt dus niet waar je bent gebleven en bovendien kun je niet doorspoelen.


Hoi @FamilieLam . Merk je dit op meerdere zenders? Of alleen bij comedy central?


Bij meerdere zenders. Ook bij Net5 komt 't voor. Het is wisselend. De ene opname gaat wel goed en dan weer niet goed. Als het weer voorkomt zal ik de incidenten wel toevoegen aan deze melding.


Als het gebeurt zit je dan op je eigen wifi netwerk? Of misschien op 4G? 

Als je nog 2 voorbeelden voor mij hebt met tijdstippen dan kan ik tzt melding maken. Kun je in dat geval ook je profiel aanvullen?


Incident do 11/6 Comedy Central op meerdere PC's getest, bedraad en op eigen interne netwerk. Tijdens test ook speedtesten gedaan en die waren goed. Mijn voorzichtige conclusie is dat dit aan de opnamen ligt.

Afijn, we zullen dit verder monitoren en nieuwe incidenten melden