Skip to main content

In november heb ik meegedaan met de actie 3 maanden gratis pluspakket. Deze heb ik op 21 november 2021 aangezet en op 20 februari 2021 uit. Precies 3 maanden dus.

Op de factuur van februari 2021 staan de kosten voor het pluspakket van 23 feb t/m 22 mrt en de verrekening van 23 feb t/m 26 feb (vanwege het gratis pakket).

Op de factuur van maart 2021 staat de verrekening voor het pluspakket van 2 maart t/m 22 mrt (vanwege de opzegging).

Dus van 27 feb t/m 1 maart betaal ik voor het pluspakket. Dit klopt niet. Ik had het pakket al op 20 februari uitgezet en had ik ook direct geen beschikking meer over. Kan dit op de volgende factuur gecorrigeerd worden?

Welkomk op ons forum @Arjan498798465132 en goed dat je een topic opstart!

Ik wil graag eens met je meekijken. Zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb om je perfect te kunnen helpen?  Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek kan gaan? :mag:
 


Ik heb mijn klantnummer (internet/tv) op mijn profiel ingevuld. Is dat voldoende? Ik had overigens verwacht dat dat op de achtergrond automatisch was gekoppeld. Is er andere manier om dit soort vragen te regelen? Ik vind het namelijk apart dat mijn vraag nu publiekelijk te lezen is. Op jullie site kan ik nergens een e-mailadres of telefoonnummer vinden. Ik had graag gemaild.


Dat kan ik begrijpen inderdaad. Een optie tot een e-mail sturen is er niet. Wel kun je bellen met onze helpdesk op ons gratis nummer 0800-0402. Ook kun je een chat opstarten met ons via Contact
Â