Skip to main content

Ik heb een Arris Vip2952 V2 overgenomen van vrienden, maar hij werkt niet.
Nu lees ik hier dat foutcode 189 inhoud omruilen ivm met oude firmware.
Is dit de enige manier of kan dit ook op afstand?

sn M11811TNI385

Alvast bedankt 
Raymond Mulder

Ik heb een Arris Vip2952 V2 overgenomen van vrienden …..

Hallo @FamMulderOlst 

Dat is niet de bedoeling. De tv ontvanger is eigendom van KPN en in bruikleen verstrekt aan de abonnementshouder. Doorverkoop is niet toegestaan. De ontvanger is gekoppeld aan zijn abonnement. Je lift dus mee op zijn abonnement. Als er problemen zijn zal de legitieme gebruiker dat met KPN moeten opnemen. 


Beste Ruud,

 

bedankt voor je reactie.

Ik snap je reactie, maarKPN laat hier ook steken vallen.

Dit is een noodzakelijke stap geweest omdat KPN weigert mee te werken aan mijn probleem.

Ik ben al 20 jaar klant en nog steeds dezelfde modem en tv ontvanger. Graag wil ik deze vervangen ivm aanschaf Deco mesh systeem. Hier heb ik problemen mee qua WiFi ontvangst. TV ontvanger wordt ook slechter, de nieuwste update is te zwaar voor het oude beestje.

Kpn is op de hoogte van mijn probleem, een update is belooft. Helaas al enige tijd geen reactie.

Deze nieuwe ontvanger is overbodig geworden na overstap andere provider. KPN heeft deze nooit retour gevraagd.

ik had ook op Marktplaats kunnen kijken, daar staan er genoeg. Deze was gratis..


Welk modem en tv ontvanger heb je dan en wat zijn precies de problemen? Als de apparatuur niet meer aan de hedendaagse kpn eisen voldoet zou ruilen geen probleem moeten zijn.

Bijv. de Experia Box v7 of ouder en ook Motorola tv ontvangers worden altijd omgeruild.