Skip to main content

Ik neem veel programma's seriematig op en sinds 1 week krijg ik bij sommige programma's steeds dezelfde foutcode en heeft hij het dus niet opgenomen.

 

Ik .heb mijn modem al opnieuw opgestart mijn tv kastje al weer opnieuw opgestart. Ook heb ik de seriematige opname er al weer eens uit verwijderd en weer opnieuw erin gezet en weer die zelfde foutcode op tv kastje.

Wat betekend deze code en waarom krijg ik hem alleen bij sommige programma's?? 

Ook krijg ik soms spontaan een foutcode 303.

Ik heb een Xperia Box v10.a en kan niet in het modem komen, graag wil ik deze omruilen voor de KPN Box 12, ook omdat deze Wifi 6 ondersteunt.

 

Hopelijk is het probleem dan opgelost.

 

 

 

Krijg je de foutmelding bij het afspelen van opnames nog steeds @Bepna? De foutcodes zijn bij ons bekend. Ondertussen hebben we al het een en ander gedaan om de problemen te minimaliseren. Verder krijgen de tv-ontvangers deze en volgende week een update om de traagheid en foutcodes te verhelpen. 

Misschien dat je de opnames wel via iTV Online zonder problemen terug kunt kijken in de tussentijd?  


Alleen erg jammer dat ik niet mijn Experia modem V10(a) (die ik vanuit mijn PC niet kan benaderen!)  mag omruilen voor het KPN Box 12-modem.

Waarom krijgt alleen een nieuwe klant deze?

Moet ik dan per sé opzeggen en dan weer een nieuw abonnement afsluiten?

Dat is toch raar??

 


Wat gaat er mis met het inloggen op de V10A? Of wil je iets instellen of wijzigen wat niet kan? En waarom wil je per se een Box 12? 


Reageer