Skip to main content

@Bram_  Ik krijg hetzelfde foutcode in beeld als ik de HMB2260 ontvanger probeerd op te starten (F36 (189))

 

Niks werkt om het weer aan de praat te krijgen, hoe kan ik dit oplossen?

 

BR

Ole

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dag @Ole! Bedankt voor je topic. Aii, je kunt op dit moment helemaal niets bekijken op deze ontvanger? 
Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op het modem? Direct bekabeld of via een switch/Devolo(DVS)/versterker? 

Als de ontvanger niet direct bekabeld is aangesloten, wil je dit dan tijdelijk doen om te kijken of dit de storing oplost? Voer eventueel een Frisse start uit of maak de ontvanger een paar minuten stroomloos. Ben benieuwd hoe ver je komt.

Hoor graag! 


Hi Lisa, alles geprobeerd ook direct met RJ45 kabel, frisse start is lastig omdat hij niet eens gaan opstarten voor die in foutcode 36 aangeef. Wat nu?


@Ole Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. Graag ook het serienummer van de tv-ontvanger toevoegen aan ‘Persoonlijk Opmerkingen’. Dan kijk ik wat er aan de hand is. 


@Ole Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. Graag ook het serienummer van de tv-ontvanger toevoegen aan ‘Persoonlijk Opmerkingen’. Dan kijk ik wat er aan de hand is. 

Hi Lisa, net gedaan incl S/N (naast de Arcadyan HMB2260 dus niet bij persoonlijke opmerkingen, excuses)

 

Groet

Ole


Bedankt! Ik heb meteen met je meegekeken. Het S/N dat je hebt ingevuld is niet aangemeld aan jouw abonnement. Ik zie wel twee andere S/N:thinking: die eindigen op 588 en 688. Deze ontvangers zijn actief en hebben een prima verbinding. Probeer je toevallig een 3e ontvanger aan te sluiten? 


Klopt helemaal, zou dat de reden zijn dat die in F36 gaat? Ik moet eerst een 3de gaan anmelden bij jullie?


Ja! Er is op dit moment geen plek vrij voor deze ontvanger. Via MijnKPN, kun je een extra ontvanger toevoegen. Je ontvangt wel automatisch een nieuwe ontvanger als je dit aanzet :smile: