Skip to main content

Beste KPN,

 

het terugkijken van programma’s lukt niet. De foutcode stb-zap-03 / 3 - hal layer is dan zichtbaar. Via het forum vind ik geen oplossing. Kan iemand mij helpen?

 

mvg Rik van Brederode

Hi @RBrederode. Heel irritant dat het niet werkt. Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op de Experia Box? Gebruik je bijv. ook eigen switches, routers of een draadloze verbindingset? En ervaar je dit bij elk programma? Deze foutmelding zit bijna altijd ergens in de aansluiting namelijk. Je kunt anders de tv-ontvanger een keer herstarten, of anders resetten. Ik hoor graag van je.


Beste Paul, er zit een switch tussen van het merk linksys. Ik heb hier al wel het een en het andere over gelezen, maar helaas niet de oplossing. Het is overigens bij alle programma's. Kun jij mij nog helpen? Opstarten was niet de oplossing. Mvg Rik


Welk type switch van Linksys? En kun je de tv-ontvanger eens direct bekabeld testen? Dan kunnen we gaan uitsluiten.


Chris

 

Heb nog steeds last van foutcode STB-zap-03/3-HAL layer. Het probleem is niet op te lossen met aan/uitzetten en of resetten . Heb begin dit jaar nieuwe V10 gekregen (hadden een V8)na overstap op glasvezel.

Mediabox tv, is met ethernet kabel rechtstreeks experiabox verbonden. Mediabox tv is met HDMI kabel verbonden met tv.

 

Wat nu?

 

 


Ik zie vandaag verschillende mensen hetzelfde rapporteren dus zou KPN zelf eens kunnen kijken wat er aan de hand is? Bij mij werkte gisteren alles nog perfect maar vandaag niet meer.