Skip to main content

Tijd veranderen helpt niet, ik heb het op de computer, kan in eens 1 programma niet meer terug kijken. ik was aan het kijken en ineens kreeg ik een foutmelding 500-REF-1338) voor de rest van de serie kan ik alles terug kijken maar niet die ene aflevering. erg vreemd!!

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

 

Hi @Nicole1, welkom hier. 

Ik ga ervan uit dat dit om online kijken gaat, klopt dit? Mag ik ook weten op welk apparaat je kijkt? En speelt dit op meerdere apparaten? 

Ik hoor graag van je. 


JA dit gaat over online terug kijken via de laptop, heeft altijd gewerkt en nu kan ik dat niet meer. En ik heb er nog steeds last van het is niet opgelost inmiddels.


Werkt het wel op een ander apparaat? Mobiel/tablet? 

Op welke browser is dit? Zou je ook een andere willen proberen? Puur om te testen? Denk aan Chrome of Mozilla. 


Dit is op chroom, firefox en Microsoft edge. daar werkt het niet op en heeft het altijd wel gedaan.

En op de ipad kan het ook niet terug kijken krijg ik ook dezelfde foutmelding


Dan ligt het in ieder geval niet aan je apparaten. Zou je je modem willen resetten? Resetknopje met een tandenstoker ingedrukt houden voor ongeveer 10 seconden. 


Dat zal ik vanavond doen, werk van thuis en heb internet nodig.


we hebben de router opnieuw opgestart maar dat helpt niet. Aan de modem komen we nooit die voor de router zit en daar kom ik ook liever niet aan als er iets fout gaat dan zitten we hier zonder internet of wat dan ook dat kan ik me niet veroorloven met het werk

 


Hi @nheuve! Dat kijkt niet fijn. Laten we het samen oplossen.

Wil je eerst wat meer informatie geven? Met welk merk en type apparaat je dit hebt? Of je gebruikmaakt van een VPN en of je het ook op andere apparaten hebt bijvoorbeeld?

Laat daarnaast ook weten of het probleem spontaan is opgetreden, of dat er iets aan vooraf is gegaan. 


Met vpn op een dell computer.

zonder vpn op een ipad. 
op de tv met kpn kastje.

is spontaan opgetreden en het gaat op dit moment alleen om de serie doc martin die ik wilde terug kijken. Het gaat ook niet om alle uitzendingen maar een paar die ik niet terug kan kijken.

 

gr Nicole


@nheuve wil je nog bevestigen dat alles opnames die daarna gemaakt zijn wel gewoon werken? 

Als het alleen om een paar opnames gaat ben ik bang dat ik weinig kan betekenen. We kunnen individuele opnames niet herstellen. In dat geval kan ik helaas alleen mijn excuses aan kan bieden. 

Als er ook bij nieuwe opnames dit probleem ontstaat is er mogelijk een probleem in je profiel in onze systemen. Dan kan ik een ticket voor je aanmaken. 

Wil je, als dit het geval is, je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? 


Het gaat niet om opgenomen programma’s, het gaat om het terug kijken van programma’s die zijn geweest.


Hoi @nheuve en @Nicole1, volgens mij ben jij één gebruiker, klopt dat? Ik heb je topics weer samengevoegd, want het was een beetje verwarrend zo 🙂. Specifiek de serie Doc Martin, op Spike, kan ik zelf gewoon terugkijken. Kan jij aangeven:

  • welk programma je wilt terugkijken?
  • op welke zender dit programma is?
  • op welke datum en tijdstip het programma werd uitgezonden?
  • op welke datum/tijdstip jij het programma terug probeert te kijken?

Dan zoeken we het verder voor je uit.


Dit zij maar 2 voorbeelden. Heb het ook niet met allemaal maar er zitten er tussen die ik niet terug kan kijken. Probeer terug te kijken op 9-3-23 11:57 paramount network