Skip to main content

Sinds gisteren maak ik gebruik van de KPN iTV app. Dit werkte in eerste instantie prima. Vanochtend kreeg ik opeens een foutmelding. KPN klantenservice gebeld en vervolgens het advies gekregen om mijn modem opnieuw op te starten. Vervolgens krijg ik weer een andere foutmelding die in beeld blijft: 

Iemand een idee wat ik voor vervolgstappen kan nemen? Opnieuw opstarten van modem en TV heb ik al geprobeerd. Ik zou hierover teruggebeld worden door de KPN klantenservice, maar dit laat voorlopig op zich wachten.

Hallo @Martijn Bergsma ,

Maakt jouw TV wel verbinding met internet? Bv met een WiFi-netwerk. 


Ik zou je met klem willen adviseren om gewoon een TV ontvanger te gebruiken als je ongestoord televisie wilt kijken.

De iTV app op smart TV kan bij lange na niet tippen aan de TV ontvangerals het gaat om

1) beeldkwaliteit

2) functionaliteit

3) stabiliteit

 

Met alle respect, maar de iTV app is wat mij betreft volstrekt ongeschikt om op de primaire televisie te gebruiken.


@Noordzee dank voor je reactie. Ja, want ik kan wel andere internet content, zoals het Youtube kanaal, bekijken. 


@wjb Dat zei de tweede helpdesk medewerker, in tegenstelling tot de eerste, mij ook. Laat onverlet dat ik hem graag beter werkend zou krijgen dan ie nu doet. 


@wjb Dat zei de tweede helpdesk medewerker, in tegenstelling tot de eerste, mij ook. Laat onverlet dat ik hem graag beter werkend zou krijgen dan ie nu doet. 

Doe geen vergeefse moeite, het duurt waarschijnlijk nog wel een paar jaar voordat die apps enigszins volwassen gaat worden.


Gewoon even je ITV app helemaal van je TV halen en opnieuw installeren.

 


Inderdaad, de app is nog volop in ontwikkeling.

 

Het beeld van de KPN tv ontvanger is zo wie zo veel mooier.