Skip to main content

Ik heb een samsung tablet 2018, 10.5. Niet heel erg oud dus.

Maar krijg geregeld deze melding. Ik zie dat  het probleem al heel lang speelt. Waar ligt de oplossing?

Beste @Harab57, dat is vreemd! Het gebeurt wel eens dat er een storing is, waardoor het niet goed werkt. Die worden in de regel snel opgelost. Heb jij al eens gekeken of je de nieuwste versie van de itv online app hebt? Je kunt de app ook eens verwijderen en opnieuw installeren. Merk je daarnaast nog verschil of je inlogt met het abonnementsnummer of met je KPN ID?


Hoi Marcia,

Dank voor je reactie.

Ik heb inderdaad de nieuwste versie van de app. Ik heb de app vandaag meerdere keren opnieuw geinstalleerd, maar

-de eerste keer start het inderdaad op, maar de keren daarna weer de melding internal-72.

-inloggen met mijn abonnementsnr. lukt simpelweg niet


Heb je de mogelijkheid om te kijken of het via de browser en/of op een ander apparaat wel werkt? Je bent verbonden met de Wifi? Welke Samsung tablet gaat het precies om en op welke Android versie draait deze?


Sorry voor wat late reactie. In de afgelopen dagen ging het beter, hoewel het elke keer spannend blijft of ik de foutmelding of beeld krijg. Ik heb een samsung galaxy tab a 10.5, jaar 2018, type sm-t590. Hij draait op android 9.


Hoe staat het er nu voor, @Harab57? Ik ben heel benieuwd of het beter geworden is of dat je nog foutmeldingen hebt gekregen of niet. 


Hallo Marcia, 

Helaas geen echte verbetering; nog altijd heel onstabiel. In zeker de helft van de keren krijg ik de foutmelding. Ik word er moedeloos van.


Wat balen dit! Zou je mijn vorige vragen nog willen beantwoorden?: Heb je de mogelijkheid om te kijken of het via de browser en/of op een ander apparaat wel werkt? Je bent verbonden met de Wifi? Dan kan ik het uit laten zoeken voor je. 


Via de browser heb ik hetzelfde probleem. Op mijn mobieltje, samsung galaxy s9, doet ie het wel.


Ben je met je Galaxy S9 dan ook verbonden met dezelfde wifi? Het is wel vreemd dat de tablet het niet doet en de telefoon wel 😞. Op welk apparaat ervoer je hetzelfde probleem met de browser?


Op dit moment kan ik op de tablet Samsung Galaxy tab 3 niet naar kpn ,geeft continue fout melding Internal-72 .zeer vervelend


Ook ik krijg nu (27 okt 2020) de foutmelding op mijn mobiele interactieve app: internal 72. Nb ik heb een Android telefoon van Huawei. 


Ik ook zelfde probleem


Ik blijf nu ook helaas deze melding krijgen op mijn telefoon. Alles is up to date.

 

Afgesloten, opnieuw gedownload. Helaas werkt het niet.


Ik krijg ook een internal 72 foutcode om mijn samsung S20 plus. Zie wel dat de app gisteren een nieuwe update heeft gehad. Denk dat daar het probleem zit.

 


Werkt weer, inloggen op je brouser en je abb nummer weer invoeren met je wachtwoord .

Ik denk door de nieuwe update zijn alle gegevens eruit


Ha iedereen, bedankt voor jullie meldingen! Werkt het bij iedereen inmiddels weer? Als ik nog iets kan doen, laat het gerust weten.