Skip to main content

Ik heb herstart, reset en software installatie gedaan, zoals eerder was opgegeven bij ander die deze foutmelding had. 

Ik krijg deze foutmelding bij meerdere afleveringen van het programma Pointless van BBC1. 

Bij een andere aflevering van zelfde programma die ik heb, gaat hij meteen naar het einde en ik kan niet bij begin beginnen. 

Ik hoor graag wat ik kan doen om deze opnames nog op mijn tv te kunnen kijken!

 

Goedemiddag @Jakarap en welkom hier op ons forum :)

Dat is lastig terugkijken op deze manier dus goed dat je aan de bel trekt! Krijg je deze foutmelding alleen te zien bij dit specifieke programma die je hebt opgenomen van BBC1? En kun je eens kijken of de opnames wel goed gaan wanneer je ze eens inplant via de ITV app? En als je de opnames probeert terug te kijken via de ITV app, wat gebeurt er dan?


Hallo Jan,

De opnames heb ik via ITV app geprogrammeerd en sommige kan ik wel bekijken, de opnames van 23 mei tot en met maandag 30 mei geven de foutmelding, daarna kunnen we de opgenomen afleveringen wel bekijken. Ik kan de programma’s wel allemaal via ITV app kijken maar dan mis ik de ondertiteling. 

Ik zie dat ook andere programma’s van BBC1 die foutmelding geven, programma “Here we go”. Ik heb zelf het idee dat het alleen bij BBC1 opnames het geval is voor zover ik nu kan zien. 


Bedankt voor de duidelijke toelichting :)

Kun je eens checken of het probleem nu nog steeds speelt met recente opnames?


Nee, ik heb het probleem niet met recente opnames, zoals eerder aangegeven was het volgens mij vooral in periode rond 20 mei tot en met 30 mei. Ik heb iets anders al verwijderd wat ik ook rond die periode had opgenomen in die periode op BBC1. 


Dat vermoedde ik eerlijk gezegd al! Ik ben er nog wat dieper ingedoken en zie dat er wat problemen zijn geweest met het inplannen van opnames van de BBC (in de periode van 23 mei tot 31 mei). Het zou nu allemaal weer goed moeten werken maar dat had je zelf gelukkig al uitgevonden 🙂 De oorzaak had te maken met de aanlevering van de gidsgegevens en de daadwerkelijke uitzending, dit was blijkbaar niet goed op elkaar afgesteld.

 

 


Maar dat betekent dan dus wel dat ik de opnames niet meer kan bekijken met deze foutmelding?


Daar ben ik wel bang voor, het spijt me 😞 Ik weet dat bepaalde opnames nog wel via de app teruggekeken kunnen worden (zoals Escape to the Country & Silent Witness) maar voor zover ik kan zien, gaat deze vlieger niet op voor het programma wat jij had opgenomen (Pointless). Ik had je graag van beter bericht willen voorzien @Jakarap maar vrees dat ik er niet meer van kan maken, sorry!


Heel erg jammer 😞  maar helaas, dank voor de antwoorden. 


Toch graag gedaan @Jakarap