Skip to main content

Hoi,

 

Sinds kort heb ik problemen met het TV kijken op de pc.

Het beeld valt stil en de foutmelding: undefined (1002) verschijnt.

Resetten van modem heeft niet geholpen.

Enig idee?

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Kijk je wel op tv.kpn.com? Welke browser gebruik je?


Ik kijk wel op tv.kpn.com. Ik gebruik Firefox.


Hoi @geke

Niet fijn dat je een foutmelding krijgt bij het online tv kijken. Op welke wijze heb je je modem (de Experiabox) herstart, was dat een herstart (manier 1) of reset (manier 2)? Gaat het wel goed als je een andere browser gebruikt? Heb je de betreffende PC ook al eens geheel herstart? 


Hoi Heine,

 

Ik heb de Experiabox op allebei manieren gereset. Geen resultaat opgeleverd.

De pc wordt altijd na gebruik afgesloten.

De foutmelding blijft echter, helaas.

 


Bedankt voor je toelichting. Gebeurt het alleen op dit specifieke apparaat? Gaat het op een ander apparaat wel goed? Kan je eens testen of het via een andere internetbrowser (Chrome, Edge of Safari) wel lukt? 


Ik heb diverse andere browsers geprobeerd:

  • Edge: hetzelfde probleem
  • Safar: hetzelfde probleem
  • Internet Explorer: werkt helemaal niet
  • Google Chrome: geen probleem

Conclusie zou zijn: overstappen naar Google Chrome. Maar is lees deze review van browsers op internet:

 

Google Chrome is zowel onder gebruikers van desktops als mobiele apparaten veruit de populairste browser. Meer dan de helft van de gebruikers wereldwijd maakt van deze browser gebruik. Maar deze browser staat ook bekend om de vele kwetsbaarheden en in 2016 werden er meerdere ontdekt.

Wist je dat Google eigenaar van vijf van de meest voorkomende hulpmiddelen voor tracking is? En wist je dat er Google-code wordt gevonden op de meeste populaire websites die gebruikers bezoeken?

Aan de andere kant is het een voordeel dat Chrome de browser met de meeste beveiligingsupdates is en er wordt elke 15 dagen een nieuwe update beschikbaar gemaakt.

Maar het meest zorgwekkende aspect van Google Chrome is de privacy.

Het bedrijf staat bekend om het verzamelen en opslaan van alle soorten informatie van gebruikers. Deze gegevens worden voornamelijk via de browser verzameld en vervolgens wordt deze informatie gebruikt om je gerichte advertenties te tonen.


Reageer