Skip to main content

Ik heb een iPhone 13 waarop ik de Fox News app heb gedownload. Deze app is in Nederland (nog) niet te downloaden via de Google play store in KPN TV+. Ik kan m wel downloaden en afspelen via mijn Apple TV kastje. 

 

Het probleem waar ik tegen aan loop is dat ik Fox News niet vanaf mijn iPhone 13 kan streamen naar het KPN TV+ kastje. Dat is wel erg jammer. 

 

Mijn vraag is dan ook of :

KPN moeite wil blijven doen om de Apple TV apps toe te laten op KPN TV+

 

KPN er voor kan zorgen dat ik via mijn iPhone 13 Fox News kan casten naar het KPN TV+ kastje.

 

Dank en groet

Heb je een abonnement voor nodig of is het gratis?


Hi @HansBakker, goede vraag. 

Als die app niet in de Google Play Store staat houdt het helaas op. Wat het casten vanaf je telefoon betreft vraag ik me af of dit wordt toegestaan door Fox zelf. Zie je wel het logo van casten in die app? 

 


Hi @HansBakker, goede vraag. 

Als die app niet in de Google Play Store staat houdt het helaas op. Wat het casten vanaf je telefoon betreft vraag ik me af of dit wordt toegestaan door Fox zelf. Zie je wel het logo van casten in die app? 

 

Deze methode werkt honderd procent 

Android-TV > Playstore > "Send Files To TV" en "File Commander" installeren .
Android-TV > Instellingen > Apparaat > Apps > Beveiliging en bronnen > Onbekende bronnen > File Commander >Aan.
Mobiel apparaat > ......store > "Send Files To TV" installeren.
Mobiel apparaat > open webbrowser > Apkmirror.com > type in zoekvak  Fox news Android tv
Klik op de bovenste > see available downloads > rode pijl > download apk > Toch downloaden.
Open op beiden apparaten zowel op Mobiel apparaat en Android-TV ,de app "Send Files To TV"
Mobiel apparaat >Send > Download > com.fox news ... > Verzenden (selecteert Android-TV )
Op Android-TV verschijnt com.fox news ... Succeeded
Open File commander navigeert naar downloads > navigeert naar com.fox news  > installeren > ( Meer informatie ) Toch installeren > Gereed.