Skip to main content

Als ik op internet kijk naar het filmoverzicht van KPN TV.. en dan met name het pluspakket, vind ik daar veel meer films dan in het overzicht op TV. Ik zocht een bepaalde film met aanhalingstekens in de titel. Maar helaas is de zoekfunctie op KPN TV bij het film/programma overzicht ergĀ  beknopt. Alleen cijfers en getallen. Ik heb op andere manieren geprobeerd de titel te vinden (o.a. zonder de aanhalingstekens) maar telkens als resultaat ā€˜kan niets vindenā€™.Ā 

Komt er nog iets van een update v.w.b. de zoekfunctie in de nabije toekomst? Met vooral meer leestekens aangezien er veel titels aanhalingstekens bevatten? En dan uiteraard voor KPN TV.. want online op de site is het geen probleem.

Ik heb geen probleem met zoeken "ā€

Ā 


Dit is de KPN iTV pagina op internet. De zoekfunctie werkt hier inderdaad goed. Maar ik bedoel het KPN menu op een smart TV. Via de afstandsbediening (Menu > Films > Pluspakket). Je kunt bij dit toetsenbord alleen kiezen tussen cijfers en getallen. Dat word heel lastig als je, zoals eerder vermeld, een titel zoekt met aanhalingstekens.. vooral als het om een Franse film gaat.

Ik heb inmiddels contact gehad met KPN hierover en zij erkennen dat dit idd een euvel is maar er op dit moment niet veel aan kunnen doen. Hopelijk komt er na enige tijd via de reguliere update een oplossing.

V.w.b. de film die ik zocht.. deze heb ik gelukkig ook kunnen vinden bij PrimeVideo waar ik ā€˜m eveneens gratis kan bekijken.Ā 


Dit is de KPN iTV pagina op internet.

Dat is zoek functie in TV+Ontvanger


Het menu wat je hebt getoond, is geheel anders als wat ik op het tv scherm zie. Maakt niet uit of ik via de afstandsbediening op ā€˜Zoekenā€™ klik of via de zoekfunctie op het tv scherm. Hieronder een foto van hoe het er bij mij uitziet:

Ā 


Ter vergelijking: zo ziet het er bij mij uit via de KPN site op internet:

Je noemde ā€˜TV+ ontvangerā€™.. Als dit hoort bij KPN TV+ dan begrijp ik wat het probleem is. Ik heb namelijk iTV.. de voorloper van KPN TV+. Volgens de site van KPN is daar het zoeken naar series en films beperkt.


Reageer