Skip to main content

Hallo, is dit probleem opgelost ? Ik heb namelijk precies hetzlefde probleeem sinds enkele dagen (KPN ITV update?) Zal graag vernemen hoe dit is op te lossen

 

*Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hallo en welkom op het forum @Colindo69, kan me zo voorstellen dat alleen NPO kijken best saai wordt. Natuurlijk wil ik graag met je meedenken.  Gaat het om tv kijken via de tv-ontvanger of via itv online? Kun je iets meer toelichting geven over jouw probleem? Dan kunnen de andere forumgebruikers en ik zelf iets gerichter kijken naar een oplossing. 


Hi Jeroen, het gaat om kijken op mijn laptop.  Het werkte altijd prima, tot een week of 2 geleden.

Ik kan behalve NPO1,2,3 en espn niks meer kijken en ook de opgenomen programma's kan ik niet bekijken


Goedemorgen @Colindo69, krijg je dan ook bij bijv. RTL4 een zwart scherm of een soort foutmelding te zien? 


Nee ik krijg gewoon de pagina met de afbeelding en de programma naam, De tijdsbalk staat waar het programma op dat moment is en staat op pauze, maar speelt dus niks af


Kun je het eens testen in een andere internetbrowser dan die je normaal gebruikt? Of dan hetzelfde issue terugkomt.