Skip to main content

Goedenmorgen,  ik heb glasvezel aangevraagd en dat zou in februari aangesloten worden. Nu 4 april heeft de aannemer het nog niet vrijgegeven.  KPN hoef nu alleen maar het rode kabeltje aan te sluiten van de aansluitpunt naar modem. Dit staat nog steeds in behandeling en nog niet gedaan. Nu wil ik ziggo sport om formule1 te kijken, maar krijg dit niet omdat er nog een order in behandeling staat. Hoe gaat kpn dit zsm oplossen? Als dit niet voor 16 april is opgelost krijg ik dan een tegoed bon om dat weekend formule1 te kijken? Abonnement kost € 14,95 per maand en dag tarief is € 6,00 euro. Dus kost mij dat weekend € 18 euro om te kijken. 

Hopend op een passend antwoord, 

Met vriendelijke groet,  Dennis

Welkom op het forum @Dennis 07! Ik ga voor je kijken wat we kunnen doen om ervoor te zorgen dat je de race van Emilia-Romagna gewoon kan zien. Om dit te kunnen doen heb ik nog wel wat gegevens nodig. Zou je je profiel kunnen invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je kijken wat de stand van zaken is! :relaxed:


Hoi Bram, mijn profiel is bij gewerkt. 


Dank je voor de snelle reactie! Ik heb contact opgenomen met de afdeling die de bestelling in behandeling heeft. Hierbij heb ik gevraagd rekening te houden met het beginnende seizoen. Zodra daar reactie is zal ik het je laten weten! :relaxed: