Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

 

Verschillende manieren heb ik geprobeerd om contact met jullie te krijgen. Al 2 weken heb ik steeds storing met tv kijken. Happerend beeld en ga me niet vertellen wat ik moet doen wat op internet staat, allang gedaan en de storingen komen maar terug.

 

En ook al eerder een email gestuurd en geen reactie van KPN, het is letlterlijk 1 richtingsverkeer. Ik mag emails ontvangen van KPN maar ik mag er niet op reageren. En even overdag bellen gaat niet. Vanwege corona werken en leren we thuis. Dus even de stekker eruit trekken tijdens het bellen met jullie is geen optie. Maar s avonds tv kijken gaat dus alleen met happerend beeld en soms doet hij het wel gewoon.

En dus nu er achter komen via het forum dat je op geen enkel email adres reactie krijgt. Nou dat heb ik gemerkt. Lekker klantvriendelijk.

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed bekabeld?


Internet werkt prima geen storingen daarmee, TV is aangesloten met een kabel en op experiabox deze klachten ineens sinds januari. Door over te schakelen naar een andere zender gaat het blauwe scherm weg. En als je lang wacht krijg je weer beeld, maar je kan geen volledige programma volgen.


@NicovanderHoek

Heeft U meerdere TV's ?

Wat voor TV ontvanger gebruikt U ?

Kunt U de TV ontvangers is omwisselen ?

Heeft U de HDMI kabel al eens in een andere HDMI poort van Uw TV gestoken ?

Heeft U al eens een andere HDMI kabel geprobeerd ?