Skip to main content

Op mijn Sony tv in de huiskamer met interactieve TV heb ik vandaan opeens geen geluid meer via TV-zenders. Netflix, Youtube of casten naar deze tv hebben nog wel geluid. TV op de slaapkamer met interactieve tv met een eigen kast werkt wel met geluid.

Ik heb de geluidinstellingen gecontroleerd van de tv in de huiskamer. Ik heb de tv en het kastje meerdere malen van het stroom gehaald. Het kastje herstart. Kabels losgemaakt en  weer vastgemaakt. Ik heb dus alle stappen doorlopen via deze link: https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/oplossen-slecht-geen-geluid.htm
 

Ik heb alleen nog steeds beeld zonder geluid via interactieve tv. Als noodoplossing gebruik ik tijdelijk mijn telefoon en de KPN app om tv te casten naar mijn tv. Hoe krijg ik weer geluid via interactieve tv?

goedemidag heeft u de TV Sony op TV luidspreker gezet of OP homcinema gezet .geluid. misschien doet híj het weer.😉🤔


Zet het geluid bij instellingen eens op stereo bij zowel HDMI als Optical en test het dan weer.


Hi @Brian87, welkom op het forum. Excuses voor de wat late reactie. Heb je het geluid gewoon via de tv zelf lopen, of via een extra apparaat zoals een soundbar of home cinema set bijvoorbeeld? Heb je ook de software op de tv-ontvanger al een keertje gereset? Ook ben ik benieuwd wat er gebeurt als je de tv-ontvangers van de slaapkamer wisselt met de huiskamer. Verplaatst het probleem zich dan?


We hebben niets meer van je gehoord Brian dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!