Skip to main content

Hallo community, 

hopelijk kunnen jullie helpen. 
Ik heb een probeer met het geluid van de tv. Beeld komt goed door echter zonder tv. Betreft tv Philips OLED icm kpn interactieve tv. 
ook via de Netflix app komt geluid niet door. 
 

Ik heb de tv ontvanger en modem opnieuw opgestart. 
Ik heb een software reset naar fabrieksinstellingen instellingen gegaan en tot slot de HDMI kabel vervangen. 

Helaas nog geen resultaat. Heeft iemand een idee? Bedankt voor jullie hulp. 
 

Gr. Paul 
 

 

 

Hallo @Paulhoek ,

Even voor de zekerheid: 

Heb je volumeknop op de afstandsbediening van jouw TV niet op 0 staan? 

Of per abuis de mute-stand op jouw TV ingeschakeld?


Nee, mute staat niet aan. Niet op de tv afstandsbediening en ook niet op de kpn afstandsbediening. 
ook modem nogmaals aan/uit gezet. 
 

gr. 
paul 


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Hoi @Paulhoek

Heb je het probleem inmiddels weten te verhelpen met de tips hierboven? Ik was ook nog benieuwd of je gebruikt maakt van een eigen geluidsinstallatie of dat het geluid via de boxen van de televisie loopt. Kun je hier nog wat over zeggen? Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik je abonnement erbij pakken en met je meekijken in mijn systeem. 


Hoi,

Sinds gisteren hebben we opeens geen geluid meer op de televisie. Wel beeld. We maken gebruik van een Experiabox en gebruiken de KPN stroomnet adapters voor waarmee het signaal via de 220V wordt overgebracht naar het modem in de kamer. 

Er zit een cd speler in de tv. Als we daar een film op afspelen doet het geluid het wel gewoon.

Weet iemand raad?

Groet, Wilco.


Hoi,

 

Probleem is opgelost na de HDMI kabel aan bij zijden te verwijderen, schoon te blazen en weer te installeren. 

 

Groet, WIlco.