Skip to main content

Onvoorstelbaar!!! 

Ben al jaren klant bij kpn ,En krijg nu te horen " wij kunnen u helaas niet verder helpen" blijkt dat m.n mb,s te laag zijn en daarom geen interactieve tv meer heb .

Ik werk zelf in de Energie branche dus zie dit als leverplicht van kpn ! Ik zie het al ,Ja sorry meneer maar maar we kunnen u geen stroom meer leveren . Hahaha!! Belachelijk natuurlijk!! 

Mijn interactieve tv heeft altijd perfect gewerkt ,Dus waarom nu niet .Maar het systeem zegt dat het niet kan . Het is begonnen toen ik via play heb gekregen, is per ongeluk m.n tv abonnement gestopt ,En daarna heeft het niet meer gewerkt .

Het is toch te belachelijk voor woorden in deze tijd ! Maar voorlopig geen Tv meer !!

Een zeer ontervreden klant.

Welke internetsnelheid is theoretisch mogelijk bij u? Dit kunt u controleren door uw postcode en huisnummer op https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv/ in te voeren en dan te kijken bij beschikbare snelheid. 


Hi @Bas Moes, welkom op het forum. 

Wat een apart verhaal. Vooral ook omdat je het hebt gehad. Hoe is dit precies gegaan? Heb jij televisie zelf verwijderd of is dit spontaan gegaan? 

Welke internetsnelheid is theoretisch mogelijk bij u? Dit kunt u controleren door uw postcode en huisnummer op https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv/ in te voeren en dan te kijken bij beschikbare snelheid. 

Zou je kunnen aangeven wat je meet als je daar een speedtest doet? 


Hallo Alex P 

Ik heb het niet zelf verwijdert (tv) maar is per ongeluk afgesloten met ingang van m.n via play,En kon toen niet meer aan want het kpn systeem zag dat m.n mb,s te laag waren en kon toen niet meer ingeschakeld worden.

Ik heb laatst nog een speed test gedaan en kwam toen op 11 MB .

Dus ja zeg het maar ,Ik heb altijd veilloos interactieve tv van kpn gehad en nu niks meer , Ik vindt het ook te gek voor woorden en wil dit graag opgelost hebben,Een trouwe kpn klant ........


@Bas Moes wat zegt deze over de mogelijkheden op jouw adres? 


@Bas Moes Duidelijk.

Zou ik even mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?