Skip to main content

Laatst was er een storing met ITV bij KPN. Nul tv meer………. Op hun storingsdienst kun je aangeven dat je graag bericht hoort of krijgt (mobiel of email). Mooi niet dus….……….

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Ha @wouz, welkom! Wat jammer om te lezen dat dit niet werkte! We hebben rond oud en nieuw wel wat problemen gehad met de sms’jes, maar ik weet niet zeker of dat de 17e ook nog het geval was. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Dan neem ik dit mee. We zoeken het graag voor je uit!


Hi @Marcia_ 

Ik kan deze klacht onderschrijven. Nadat ik op 30 december bij de e-mailstoring geen sms'jes heb ontvangen (zoals besproken in Ontmoet), heeft zich dat herhaald bij de e-mailstoring op 3 februari j.l. Ook hierbij had ik mij aangemeld om op de hoogte gehouden te worden. Helaas wederom geen sms’jes.


Ik heb nog geen inhoudelijke terugkoppeling van mijn collega's ontvangen, maar wilde wel even laten weten dat ik het nog steeds aan het uitzoeken ben. Zodra ik meer weet, kom ik er zeker op terug!


Bedankt @Marcia_ , ik houd het aan mijn kant ook in de gaten. Bij een volgende storing meld ik me gewoon weer aan.


Top. Ik heb geen nieuws. De collega's hebben jullie feedback meegenomen en hopen dat het inmiddels gewoon naar behoren werkt. Mocht dat niet zo zijn, dan weet je me te vinden:sweat_smile: .


Ik houd een oogje in het zeil @Marcia_ . Gelukkig :wink: waren er geen storingen waar ik dit kon testen.


Onlangs het zelfde meegemaakt.

 

Storing geweest met ITV in de buurt. Via https://www.kpn.com/service/storingen.htm aangemeld om op de hoogte gehouden te blijven via sms en email. De storing is al een tijdje opgelost, maar heb geen sms/email ontvangen.

 


Dat is raar, @MauriceO! Wanneer speelde deze storing? Dan geef ik dit door.


@Marcia_  dat waarschijnlijk vorige week woensdag. En ook een paar weken geleden 


Ah, het ging om de itv verstoring van vorige week donderdag? En je hebt zowel je e-mailadres als je 06-nummer achtergelaten op de website? Ik zie dat er wel notificaties verstuurd zijn, dus als je kunt bevestigen wat ik zeg, dan ga ik dit zeker doorgeven.


Het ging inderdaad om de storing van afgelopen week. Daarbij email en 06 achtergelaten op de site.

Zelfde gedaan bij storing van 6 juli.


Bedankt voor de aanvulling! Ik ga het uitzoeken en hou je op de hoogte.


Ik heb navraag gedaan en het klopt dat er op dienstgenerieke storingen (dus bij grotere storingen) nog geen sms’jes/mails uitgaan. Alleen bij de kleinere storingen word je hiervan op de hoogte gebracht. Ik heb gevraagd of we dit kunnen verduidelijken op de website, maar het zou ook goed kunnen zijn dat we ervoor kiezen om dit niet te doen. We werken er namelijk wel aan om het geregeld te krijgen én volgens mij krijgen we er heel weinig vragen over. Voor jou is het nu in ieder geval duidelijk, mijn excuses voor onduidelijke communicatie!