Skip to main content

het scherm blijft zwart met de tekst “geen signaal controleer ingang aansluiting” We hebben de modu eruit gehad televisie aansluitingen eruit gehad. 

Hallo @B.Vorstenbosch 

 

Waarschijnlijk staat je TV niet meer op de juiste ingang, kijk op welke ingang van de TV de HDMI kabel is aangesloten.
Met de Source/Bron knop op de afstandsbediening kies je vervolgens de juiste HDMI ingang op de TV.
Als je TV gekoppeld is met de KPN afstandsbediening kan je het met die afstandsbediening doen, anders die van de TV gebruiken.


Goedemorgen @B.Vorstenbosch en welkom hier op ons forum!

 

Hallo @B.Vorstenbosch 

 

Waarschijnlijk staat je TV niet meer op de juiste ingang, kijk op welke ingang van de TV de HDMI kabel is aangesloten.
Met de Source/Bron knop op de afstandsbediening kies je vervolgens de juiste HDMI ingang op de TV.
Als je TV gekoppeld is met de KPN afstandsbediening kan je het met die afstandsbediening doen, anders die van de TV gebruiken.

Dit is ook het eerste waar ik aan dacht. Is het je met deze informatie nog gelukt om weer beeld te krijgen?


ik heb geen signaal, heb alles gereset zonder resultaat. heb wel Wifi. wat kan het zijn?

 


 

ik heb geen signaal, heb alles gereset zonder resultaat. heb wel Wifi. wat kan het zijn? B en 82 en begfrijp niets van HDM aansluiting enz.  Nog een ander idee?

 

 

 


Goedemorgen @yvonne123 en welkom hier op onze Community :)

ik heb geen signaal, heb alles gereset zonder resultaat. heb wel Wifi. wat kan het zijn?

 

De melding “geen signaal” betekent in principe dat je TV geen signaal binnenkrijgt op het HDMI kanaal waar hij op staat.

Dit kan dus betekenen:

  • Dat de TV op een ander HDMI kanaal staat dan je TV ontvanger op aangesloten is
  • De HDMI kabel niet (goed) in de TV of TV ontvanger zit.
  • Er iets niet goed is met de HDMI kabel
  • Er iets met een van de HDMI aansluitingen van de TV ontvanger of TV is. 

Op onze site is hier een handig stappenplan voor: Hoe los ik geen, sneeuw of zwart beeld op?