Skip to main content

MijnĀ  HMB2260 tv ontvanger blijft hangen op 75%

Daarna verliest hij het signaal naar de tv. Andere hdmi kabel en een andere tv geprobeerd. Dit helpt niet. Ontvanger gereset met nieuwe software update en terug gezet naar fabrieksinstellingen, dit helpt ook niet. Mijn andere ontvanger doet het wel gewoon

HoiĀ @Bad1tjeĀ 
Zit de ontvanger wel rechtstreeks op de experiabox aangesloten?
Mocht je een switch gebruiken zorg er dan voor dat deze IGMP-snooping ondersteund.
Mocht je er een router nog achter hebben dan kan dat ook niet, hij moet echt op de experiabox zelf aangesloten zijn.
Ā 


Heb m ook rechtstreeks op de experiabox aangesloten. Dat werkt ook niet. Hij deed het altijd wel gewoon met de switch ertussen


Je hebt er nog een zei je?
Als je ze even als test omwisselt?
Wat gebeurd er dan?


Dat had ik gedaan. Die doet het wel gewoon.

Kastje kapot?


Da's een half antwoordā€¦.

En de 'verkeerde' doet het op die andere plaats niet?

Ā 


Ik heb de verkeerdeĀ  op de plek ven de goede gehad en ook de goede op de plek van de verkeerde. En de goede werkt wel gewoon daar. En de verkeerde nog steeds niet.


Ja dan kun je veilig zeggen dat de ontvanger defect is.

Vul jeĀ klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hierĀ  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Ik ga KPN een seintje geven


Hoorde van @huistijgerĀ dat je kastje stuk is. Nu ik je topic zo lees, vermoed ik hetzelfde.Ā  Als je je gegevens hebt ingevuld, hoor ik het graag @Bad1tje! Vergeet niet het serienummer van de ontvanger toe te voegen aan ā€˜Persoonlijk Opmerkingenā€™.Ā 


Ga ik doen. Bedankt voor de reacties!


Gegevens ingevuld


Bedankt! Is geregeld. Controleer je mail voor alle benodigde informatie over de omruilafspraak. Als je vragen hebt, hoor ik het graag:blush: