Skip to main content

al paar uur geen tv. foutcode 301, tig keer stekkers eruit en erin. wat te doen?

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op het modem?


Ja.


Dus geen switch en geen draadloze verbindingsets. Welk type ontvanger heb je en heb je die al teruggezet naar fabrieksinstellingen?


Heb inderdaad een reset naar fabrieksinstellingen laten doen via systeem. Toen had ik wel verbinding met wifi terug maar nog geen tv. Is expedia v10


Maar dan is het modem gereset lijkt het en niet de ontvanger?


Ja, alleen de modem. De tv ontvanger heb ik meermaals aan en uitgezet volgens de instructies.


Kijk hier even hoe je de ontvanger kunt resetten.


Hoi @Anne300! Goed om te lezen dat jij je weg naar ons Forum gevonden hebt en dat je al reacties gekregen hebt van @Joep1965:blush:

Ik ben benieuwd d of het gelukt is om de TV ontvanger te resetten en of je weer TV kunt kijken?

Toevallig heb ik van de week een klant gehad met hetzelfde probleem:
 

Hij heeft het modem en de TV ontvanger gereset en opnieuw opgestart en toen werkte het weer. Mijn tip is om dat ook te doen!


Dag Shyrin, helaas werkte het herstarten van de tv-ontvanger niet. Het lijkt nu toch aan het modem te liggen want er was ook geen verbinding te krijgen. Ik krijg nu een nieuw modem toegestuurd.


Ben benieuwd of een nieuw modem het probleem oplost! :fingers_crossed_tone4: 


Ik ook. Hoop het wel. In ieder geval dank aan iedereen voor het meedenken op dit forum!


Ben benieuwd of een nieuw modem het probleem oplost! :fingers_crossed_tone4: 

En? Lees graag een update! :blush:


Tot nu toe lijkt het allemaal goed (weer) te gaan. 


Super, blij om dat te lezen! Mocht je nog ergens tegenaan lopen of vragen hebben, dan weet je ons te vinden!


👍