Skip to main content

Ik heb mijn internet snelheid verlaagd, omdat deze niet gehaald werd, via mijn kpn. Ik had nog een alles in 1 abonnement dus dat werd hussel. Vervolgens kreeg ik bezoek van een monteur die mij heeft aangesloten op de wijk centrale, ik zat nog op het wijk verdeel punt blijkbaar,  en zou mijn snelheid wel de gevraagde hoogte krijgen.  Prima, pas ik het weer aan.  Toen begon het gedonder. 

Mijn tv abonnement is afgesloten en mijn KPN werd niet aangepast, de wijziging "bleef hangen" Diverse mensen gesproken bij kpn en al even diverse antwoorden gekregen.  Uiteindelijk, na een paar verspilde uren in mijn leven, kwam het erop neer dat ik de aanvraag goed had gedaan maar bij KPN is dit verkeerd uitgevoerd.  Verder hebben ze een nieuw platform en dat heeft nogal wat bugs. Hier is een speciaal team voor en die gingen me terugbellen.  Dat was vorige week vrijdag en ik heb nog niets gehoord.  Inmiddels zit ik twee weken zonder tv.  Vandaag weer gebeld en ik werd in de wacht gezet want de dame van kpn ging alles even nalezen en uitzoeken.  Na 29 minuten werd de verbinding verbroken . Dan zou je toch denken dat ze me terug gaan bellen, maar nee hoor wederom hoor je niets. Beste klantenservice is er iemand die mij kan helpen of terugbellen? 

Hi @Indewacht, welkom op het forum! Wat ongelooflijk balen dat je door een fout vanuit ons nu geen tv kan kijken, mijn excuses hiervoor. Dit probleem moet goed door ons opgelost worden, maar zo te lezen laten we daarin steken vallen. Ook hiervoor mijn excuses. Ik ga voor je kijken wat de stand van zaken is en waarom het zo lang moet duren. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi Job, 

Ik heb weer 2x, of was het 3x?, gebeld en vandaag kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die het iets hogerop heeft gezocht. 

Mijn bestelling is geannuleerd, hier heb ik een mail van gekregen, en dan zou morgen alles weer zo moeten zijn als voor mijn wijziging. 

Dan heb ik in totaal 3 weken zonder tv gezeten en heel veel tijd aan de telefoon verspild  (waarbij de slechte geluidskwaliteit van de wacht muziek al een marteling op zich is ;-)).

Ook heb ik teveel geld betaald want de rekening voor mijn oude pakket kwam wel gewoon.  

Waarschijnlijk kan ik, als alles goed is morgen, daar weer voor aan de lijn gaan hangen. 

Ik wacht morgen vol goede moed af. 

Mvg

Margo 


Hi Margo, wat fijn om te lezen dat er eindelijk wat schot in de zaak zit bij ons. Dat werd ook wel echt tijd. Je hebt natuurlijk recht op een vergoeding voor de drie weken zonder tv-verbinding en ook het prijsverschil tussen de pakketten moeten we hierin nemen. Laat je me even weten of dit al geregeld is en of ik nog iets voor je hierin kan betekenen? Dan kan ik er namelijk naar kijken als je dat laatste het geval is. Sorry dat het niet zo lekker liep met die wachtmuziek, in de wacht staan is al niet leuk en het wordt weer wat minder leuk als die wachtmuziek ook niet goed is. Ik zal eens even navraag doen om te kijken of we dit kunnen oplossen.


Helaas, het heeft niet geholpen.  nog steeds hetzelfde, geen tv.  

Na het opstarten van de tv ontvanger wordt de software gedownload en na een minuut of 15 om mijn abonnementsnummer en pincode gevraagd. 

Vervolgens krijg ik een blokje met fout 27: technische fout 

Dit schiet niet op allemaal 


Hè wat balen :expressionless: Ik ga met je meekijken. Wil je eerst de stappen doorlopen die hier staan. Wellicht heb je het al eerder doorlopen, maar het is belangrijk het nu nog een keer te doen. Het eerdere probleem met de wijziging is verholpen namelijk, dus nu moet je tv-ontvanger goed worden aangemeld op het platform. Ik hoor graag of de stappen helpen. Zo niet, wil je me dan het serienummer van de tv-ontvanger sturen? Deze vind je onderop de ontvanger. Dan kan ik nagaan of je tv-ontvanger wel goed geregistreerd staat. 


Heb ik inderdaad al meerdere keren gedaan. 

Vandaag ook twee keer, helaas hetzelfde. 

S/n J447002538

Ik heb vandaag met Saskia gesproken en die zei dat ik wel een hele oude ontvanger had, nog met een hard disk?! Dus ik denk dat dat het wel zou kunnen zijn. 

Wat wilt u dat ik doe, vroeg ze 🙃 

Ze wilde een monteur langs sturen en vervolgens werd ik in de wacht gezet.  Na 25 min.  heb ik maar opgehangen. 

Al mijn hoop is nu op jou gevestigd Job 🙂 


Inmiddels ben ik gebeld door iemand van de Kpn.  Het kan dus wel. 

Uitgelegd wat jij dacht dat het probleem was maar daar was hij niet van overtuigd. 

Zijn oplossing was om een nieuwe tv ontvanger toe te voegen.  Met kortingen, om het leed te verzachten en in de tussentijd een Digitenne kastje wat ik hopelijk maandag kan ophalen. 

Hij zou een vermelding voor jou maken dat niet iedereen ermee aan de slag gaat. 

Eind goed al goed zou je denken totdat ik het contract goed ging lezen. 

Zit ik hier weer 12 maanden aan vast. Dat had hij er niet bij verteld, niet zo netjes. 

Weer bellen, weer in de wacht, in discussie, toch boos worden en doorgezet naar de afdeling save. 

Contract geannulleerd, HD tv- ontvanger toegevoegd zonder alle beloofde kortingen en nu maaar hopen dat dit goed komt.  Dat weten we eind december pas want zolang gaat het duren.

Tot zover