Skip to main content

Beide tv-ontvangers in mijn huis tonen vandaag alleen een zwart scherm. Gisteravond werkten ze nog wel.

Moet ik mijn systeem (tv, internet & bellen) opnieuw opstarten? Bij eerdere storingen werkte dat meestal wel.


Als dat eerder werkte dan kan het m.i. geen kwaad natuurlijk.

Verder roept het hier veel vragen op aangezien ik niet bij je binnen kan kijken.

Heb je koper of glas?
Hoe is het aangesloten? Direct op het modem, zit er een DVS en/of switch tussen, zijn beide ontvangers dan via de DVS en/of switch aangesloten?
Zijn het nog Motorola's?


Beide tv-ontvangers in mijn huis tonen vandaag alleen een zwart scherm. Gisteravond werkten ze nog wel.

Ben je soms toevallig net overgezet van Telfort naar KPN? Was bij mij het geval en ik had gisteren grote problemen met zwart beeld op veel zenders. Na melding op het forum vandaag in de loop van de dag kennelijk gereset door KPN en alles werkt weer goed.

Wat je kunt doen, behalve herstart van de TV ontvanger is ook een “frisse start” geven, waardoor de software opnieuw wordt geladen. Verder natuurlijk inderdaad het modem weer opnieuw laten opstarten zoals je al aangeeft.


Reageer