Skip to main content

Sinds nieuwe ontvanger niks dan problemen.  Overschakelen zeer traag, dan start het programma niet op. 10 x de probleem oplosser gebruikt. Nieuwe software gekregen. Nu opnieuw probleem: wel startpagina te zien,  maar schakelt niet door naar het programma.  Ook opgeslagen items etc starten niet. Probleem met internet, weer hulpprogramma, maar kan niet opgelost???? Maar laptop en telefoons hebben gewoon verbinding!! 

Waardeloos! Hulp "op afstand"  kan alleen tussen 08.00 en 17.00: dan werk ik. 

Ik wil mijn oude ontvanger terug!

Hoi @SosTV : Het TV+ product zou stabiel en probleemloos moeten draaien. Waarschijnlijk gaat er nog iets mis met de instellingen.

Hoe heb jij je tuner aangesloten? Met een kabel? Zo ja, zit er ook een switch tussen?


Aangesloten met een kabel. Heb vandaag mn oude vertrouwde tv-ontvangers van KPN ontvangen et voila! Alles doet het weer.

Bedankt voor je reactie 


Aangesloten met een kabel. Heb vandaag mn oude vertrouwde tv-ontvangers van KPN ontvangen et voila! Alles doet het weer.

Bedankt voor je reactie 

Dat is heel mooi voor je @SosTV, ik hou het voorlopig ook nog op mijn Arris VIP5202 en HMB2260. Deze werken prima en ga voorlopig nog niet over naar TV + 

Maar ….. ik heb altijd begrepen: eenmaal een TV+ Box abonnement is er geen weg meer terug. Dat blijkt dus in jou geval niet zo te zijn. Leg uit ….   🤔 🙂


Klantenservice gebeld, "opzeggen" gekozen. Uitgelegd dat we niets dan trammelant hebben met TV plus. Ze moest effe overleggen (10 minuten) en het was geregeld.  

 


Klantenservice gebeld, "opzeggen" gekozen. Uitgelegd dat we niets dan trammelant hebben met TV plus. Ze moest effe overleggen (10 minuten) en het was geregeld.  

 

Top @SosTV , toch goede service van KPN. Opent perspectieven voor ander probleemgevallen met TV+