Skip to main content

We krijgen continu de melding: zender niet beschikbaar op onze tv’s. 

We hebben echt alles geprobeerd; van zender wisselen, stekker eruit van kastje, van modem , resetten naar fabrieksinstellingen; kortom alles wat op de Kpn site is aangegeven.

Het wordt niet beter, alleen maar slechter!

We willen nu graag een monteur aan huis

Hi @Barendse! Welkom op het forum.

Wanneer je de melding krijgt dat de zender niet beschikbaar is, wordt dit vaak veroorzaakt doordat de tv-ontvanger geen goed signaal binnen krijgt van het modem. Het is belangrijk om te weten hoe jouw tv-ontvanger is aangesloten op het modem. Is de tv-ontvanger rechtstreeks op het modem aangesloten met een kabel? Of heb je nog tussenliggende apparatuur, zoals een router of switch? Of maak je misschien gebruik van een draadloze verbindingsset? In dat laatste geval kan deze ook de oorzaak zijn van de haperende verbinding. Je kunt dan de Draadloze Verbindingsset Oplosser doorlopen om problemen daarmee op te lossen.

Ik hoor graag van je hoe het is aangesloten en of de probleemoplosser geholpen heeft. 


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels een oplossing hebt kunnen vinden. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. 


Reageer