Skip to main content

Wordt door de KPN eigenlijk wel naar een oplossing gezocht voor het niet kunnen kijken van een gehuurde film? En kan ik dan misschien ook een antwoord op krijgen en anders wie kan mij daar een antwoord op geven?

Heeft u een film gehuurd die niet werkt?


Ja ik heb een film gehuurd waarbij ik mijn pincode moet aangeven om te kunnen afspelen, maar als ik op de groene knop voor afspelen klik dan springt hij weer terug op de tv. Dus afspelen lukt niet! Maar het systeem geeft wel aan dat ik hem gehuurd heb voor 48u. 
 

 


Ontvanger even herstarten met de knop achterop en dan 30 sec uit laten helpt ook niet?


Zal ik proberen


@HurkNMF63 gelukt?


Nou beste Jeroen, ik heb het geprobeerd maar nog steeds kan ik de film niet afspelen 😏 alleen de trailer kan ik zien. Maar hier heb ik natuurlijk niks aan. Dus ik vraag is er nog een andere oplossing. Ik weet wel dat dit zo de laatste keer is dat ik een film huur via de KPN met vriendelijke groet


Als u niet kunt kijken zult u vast een vergoeding krijgen. Vul u profiel aan zodat een medewerker mee kan kijken. Ik huur niet vaak een film maar ik heb nooit problemen gehad. Dus heel vervelend maar ook niet een probleem dat bij iedereen voorkomt (gelukkig).


Nee 👎 

 


Nee 👎 

 

U wilt het profiel niet invullen of u steekt een duimpje op/neer omdat u toevallig de pechvogel bent?


Ik begrijp de antwoorden in dit forum niet. En dat er gewoon vanuit deze constructie via dit forum , geen oplossing mogelijk is. 


Bel even met 0800-0402 en medewerkers kunnen u telefonisch te woord staan.

Mmm ik denk dat een moderator bezig is aangezien dit bericht hier niet hoort.


Bel even met 0800-0402 en medewerkers kunnen u telefonisch te woord staan.

Mmm ik denk dat een moderator bezig is aangezien dit bericht hier niet hoort.

Dat was ik inderdaad. 

@HurkNMF63 Welkom hier.

Ik denk graag met je mee, zo hoort dit niet te gaan. 

Welke film was het? Zou je hier ook een screenshot willen plaatsen van de foutmelding die je ziet en alsnog je profiel willen invullen? 

Een correctie van het betaalde bedrag is geen probleem overigens, ben wel benieuwd waar het misgaat. 

Ik hoor graag van je.