Skip to main content

Dit de hele dag door.  Geappt. Gereset. Alles gedaan wat ze zeggen maar niets helpt

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Kun je hier iets mee


Ik ben wel benieuwd waar die kabels heen gaan ja. Gebruikt u deze?

 


Nee heb kleine woonkamer met aansluitend slaapkamer en 2 tv s met 2 kastjes 


Het is type iets van een aansluitprobleem. Heb je al een andere kabel geprobeerd of het stekkertje in een andere poort gestopt? Zijn alle sterkers goed vast geklikt?


Het is 3 jaar geleden aangesloten door KPN.  Ben er niet aangeweest maar is al vanaf begin slecht. Die kastjes die je liet zien heb ik niet. Ik denk dat er ergens kabelbreuk zit van mijn huis naar KPN kast veel  verderop. Maar ik wil geen monteur betalen voor 50 euro. Ze hebben iets niet goed gedaan of is iets kapot. Misschien tijd om naar Ziggo over te stappen 


U hoeft ook geen € 50,00 te betalen als het probleem bij kpn ligt.


@Marcella54 Welkom op het forum. Wat irritant dat je steeds deze melding krijgt. Je hebt de tv ontvanger dus al eens gereset naar fabrieksinstellingen? En je hebt als ik het goed begrijp deze problemen dus al 3 jaar?

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je het mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. 


Heb formulier ingevuld


@Marcella54 Bedankt voor het invullen van je forumprofiel! Op het moment dat ik een meting uitvoer op je verbinding dan meet ik ook een vreemd resultaat. Er lijkt dus iets met de lijn aan de hand te zijn. Hierdoor kom ik ook direct uit op het aansturen van een monteur.

Deze heb ik ook ingepland, morgen tussen 10:00 en 12:00 komt de monteur langs. Mocht dit niet uitkomen, zou je dit dan zo snel mogelijk kunnen laten weten? Dan ga ik proberen de afspraak nog te verzetten! 


Dank je dank je. Hoop echt dat het verholpen wordt


@Marcella54 Hoe is de situatie op dit moment?


Sinds jij bezig bent geweest met wat dan ook heb ik geen last meer gehad. Eindelijk blij met tv die het gewoon doet. Dank je hartelijk marcella


Oh en morgen woe 21 oktober komen er monteurs om ergens de straat open te  maken op zoek naar het euvel