Skip to main content

Hallo, 

 

Gisteren ontving ik een mailtje met een aanbieding voor 3 maand gratis bepaalde zenderpakket of met 50% korting (Ziggo Sport Totaal) of verhoging van internet snelheid voor 3 maand gratis.

Maar nu is mijn vraag, hoelang is die aanbieding geldig?

Ben namelijk nog aan het bedenken/bekijken en overleggen welke aanbieding wij hier gaan doen.

Iemand?


Iemand?

Hallo @Sluisie81 

Zolang het op de website staat is het aanbod geldig, staat het niet meer op de website is de aanbieding over en uit.

 


Staat het aanbod ook op de website dan?

Ik kreeg een mail van KPN met de aanbieding namelijk.


Staat het aanbod ook op de website dan?

Ik kreeg een mail van KPN met de aanbieding namelijk.

Hallo @Sluisie81 , in MijnKPN bij opties en abonnementen staan die (persoonlijke) aanbiedingen vaak, bij mij wèl tenminste.

 


@JanD ja die staan er bij mij ook. Maar bedoelde meer of iemand weet hoelang de aanbieding ongeveer geldig is.


@JanD ja die staan er bij mij ook. Maar bedoelde meer of iemand weet hoelang de aanbieding ongeveer geldig is.

Hallo @Sluisie81 , dat antwoord gaf ik eerder al, zolang je het ziet staan.

KPN mag en kan dat elk moment aanpassen en/of intrekken.

 


Zucht.....laat maar!


Zucht.....laat maar!

Hallo @Sluisie81 , je vindt mijn antwoord onbevredigend, denk ik? 

3.4 Het staat KPN vrij om het aanbod van de overige entertainment diensten te wijzigen.

Bovenstaand citaat uit de Hussel-voorwaarden.


@JanD ik heb geen hussel abonnement want dan ben ik duurder uit.

Bedoelde dus meer, is de aanbieding een week geldig of een maand of 3 week....zo zeg maar.

 


@JanD ik heb geen hussel abonnement want dan ben ik duurder uit.

Bedoelde dus meer, is de aanbieding een week geldig of een maand of 3 week....zo zeg maar.

 

Hallo @Sluisie81 , daar weet ik dus geen concreter antwoord op dan hetgeen ik al eerder schreef, het spijt me.

 


Hoi @Sluisie81! Ik heb wel een antwoord voor je. De actie loopt tot uiterlijk 27 november. Dat is onderaan te lezen op de informatiepagina van de actie. Veel kijkplezier alvast! 


Reageer