Skip to main content

Hoi Allen

Ik heb een SoloSound 2 voor de TV op de slaapkamer. De tv heeft geen optische aansluiting. Ik heb de soundbar dan ook met een optische kabel aangesloten op het xs4all kastje. Hij gaat mooi aan als ik het kastje aanzet alleen het geluid doet niet mee. Iemand een tip? Super vervelend. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

@RenévdWe 

Welke KPN tv ontvanger heeft u? 


Geluid Tv uitzetten,Tv ontvanger op Tv aansluiten voor beeld en optische kabel op Tv otvanger voor geluid.

SoloSound met hdmi rechtstreeks op tv aansluiten, mits Tv en SoloSound hdmi poort heeft.

 


Hoi J.D.P. 

We hebben de HMB2260 Arcadyan

Gr René


@RenévdWe

Welke KPN tv ontvanger heeft u? 

HMB2260 Arcadyan


Hé Joop dank voor je bericht. . Zo heb ik inderdaad de TV beneden ook aangesloten en Sonos playbar direct op tv. Helaas heeft onze Panasonic tv geen optische aansluiting, En 
SoloSound 2 heeft alleen optisch en eventueel coaxiaal in en geen HDMI. Gelukkig kan de Soundbar nog terug.
Alleen zal denk ik een met een andere Soundbar het zelfde probleem krijgen doordat de tv geen optisch aankan?


Audio Converter .Voor 2 tientjes op Amazon is een mini kastje te koop die het probleem zou kunnen verhelpen . 

Tihokile 192KHz Multifunctionele DAC, HDMI ARC Toslink Coaxiale naar 3.5 Jack R/L Optisch SPDIF Coaxiale Voor PS3 PS4 Xbox HDTV Sky HD Apple TV https://amzn.eu/d/3qCGuA9


He Thanx! Dat heb ik ook aangeschaft voor een draadloze koptelefoon in de woonkamer.
Kan ik dus al testen, ik ga aan de slag en laat het weten, bedankt


Zie o.a. hier.

Misschien kan je die gebruiken.


He Thanx! Dat heb ik ook aangeschaft voor een draadloze koptelefoon in de woonkamer.
Kan ik dus al testen, ik ga aan de slag en laat het weten, bedankt

Ik ben benieuwd of het gaat werken!