Skip to main content

Het is zoooooo frusterend… had radio 1 aanstaan bij Benfica-Ajax en deze was zeker 10 seconden eerder dan het geluid en beeld op KPN tv… En ik heb dus glasvezel en rechtstreeks bekabeld… Hebben nog meer mensen daar last van?

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Het is zoooooo frusterend… had radio 1 aanstaan bij Benfica-Ajax en deze was zeker 10 seconden eerder dan het geluid en beeld op KPN tv… En ik heb dus glasvezel en rechtstreeks bekabeld… Hebben nog meer mensen daar last van?

Wat is er erg aan dat die beelden 10 seconden later komen?


Serious????

 


Heb je er ook last van, maar je luistert dus dan maar naar radio 1?


Serious????

Ja, serieus, wat is het probleem dat een goal 10 seconden later valt.

Ik snap echt niet wat daar het probleem van is. En waarom zou je radio 1 aan hebben staan als je op televisie naar een wedstrijd aan het kijken bent.


Tja, duh.

Als je radio luistert en tegelijk tv kijkt dan is er natuurlijk een verschil.

Gebruik gewoon het tv geluid. Dan zie en hoor je de goal wel ietsje later dan de werkelijkheid, maar zelfs digitale radio loopt al enkele seconden achter. Bij digitale tv is loopt het doorgaans 10 tot 12 seconden achter is mijn ervaring.

Mijn moeder ziet het via HDglas ook nog 3 seconden later dan ik via het gewone HD kanaal. Heel gek als we vaak met elkaar bellen tijdens de wedstrijd. Ik reageer dan net eerder.

En via internet vaak wat meer.

 

Heb je er ook last van, maar je luistert dus dan maar naar radio 1?

Reageer je hier nou op jezelf???


Serious????

Ja, serieus, wat is het probleem dat een goal 10 seconden later valt.

Ik snap echt niet wat daar het probleem van is. En waarom zou je radio 1 aan hebben staan als je op televisie naar een wedstrijd aan het kijken bent.

Misschien verwacht iemand die glasvezel heeft dat het er sneller is als de radio :laughing::joy: