Skip to main content

Hallo Forum leden.

Mijn Geluid valt regelmatig enkele seconden weg met mijn 4K TV-ontvanger die ik een jaar geleden
kreeg bij mijn KPN compleet abonnement. Ik heb dit probleem ook alleen maar met deze
4K tTV-ontvanger die is aangesloten via de HDMI op mijn smart TV, andere apparatuur vertonen dit probleem niet. Ik heb het ook getest met de app van KPN op mijn  smart TV dan heb ik dit probleem ook niet!  De software in de 4K TV-ontvanger heb ik al meerdere malen laten herstellen maar het probleem lost zich helaas niet op. Dus ik bekijk het zo dat het probleem wel degelijk in de 4K TV-ontvanger van KPN zit.

@J. Ensing Allereerst welkom op ons Forum! Wat gek dat het geluid steeds wegvalt van de 4K-ontvanger. Met de manier waarop je het probleem beschrijft kan ik mij twee oorzaken bedenken. het kan een (eventuele) kabelbreuk zijn in de HDMI-kabel? Had je dit al uitgesloten? Als dit het probleem niet oplost, dan is het een kwestie van de 4K-ontvanger omruilen. 
Heb je nog een HDMI kabel om dit uit te sluiten? Ik kan je anders wel voorzien van een andere kabel. Laat het maar weten als ik in deze iets voor je kan betekenen. 


Hallo Lisa, 

Bedankt voor je reactie. De HDMI kabel heb ik ook al vervangen maar had helaas geen resultaat. Misschien kan ik de 4K ontvanger omruilen in de KPN winkel wat ik nog moet informeren. 


@J. Ensing Yes dat is zeker een optie, je kan de 4K-ontvanger ruilen in de winkel mits ze deze op voorraad hebben. Wil je dat eerst proberen? Ik kan ook een andere ontvanger sturen naar een PostNL punt bij jou in de buurt. Daar kun je de ontvangers met elkaar wissel en hij blijft daar 14 dagen liggen. :D


Hallo Lisa,

Zodra ik naar Assen ga zal ik de ontvanger meenemen en kijken als ik hem daar kan omruilen.

Bedankt voor je snelle reactie.

Groeten

  1. Ensing

@J. Ensing Helemaal goed, laat het maar weten als ik iets voor je kan betekenen.


Hallo Lisa,

Als je wilt zou je een nieuwe 4K ontvanger voor mij willen reserveren in Assen bij KPN dan ga ik hem aanstaande zaterdag daar weghalen!

Ik weet niet als je nog gegevens van mij moet hebben laat het dan even horen!

 

Met vriendelijke groet

  1. Ensing 

@J. Ensing Ik zou heel graag een 4K-ontvanger willen reserveren, al is dat helaas niet mogelijk. Als je de ontvanger wilt ophalen in de winkel, dien je wel de oude ook in te leveren trouwens. :persevere:


Hallo Lisa, 

De oude 4k ontvanger ga ik zeker meenemen. 

Groeten J. Ensing 


Reageer