Skip to main content

Hallo allemaal

Sinds korte tijd (denk nu half jaar) worden geplande opnames niet gestart. Als ik dan op de dag zelf, of iig vlak voor dat een programma begint wel opname inplan, dan gaat het wel goed. Maar als het een andere dag is, dan wordt de opname niet gestart. Zo mis ik dus opnames. Serie opnames gaan (volgens mij) wel goed. 

 

 

Hoi @franktd, 

Dus als je ze eerder inplant worden ze niet opgenomen? Het programma staat dan wel in de lijst met geplande opnames? En heb je de ontvanger al eens een reset gegeven? Gaat het daarna wel goed?


Ik reset mijn ontvanger regelmatig… (is een ander topic) heb pas geleden al een andere ontvanger gekregen. Maar vorige week wilde ik een voetbalwedstrijd opnemen, en eerder ook al een film, maar toen het zover was bleek die helemaal niet aan het opnemen. 

Er is nog voldoende ruimte vrij volgens mij. Heb laatst een groot aantal opnames verwijderd, maar dat heeft niet geholpen. 


Als je hem opneemt komt de opname dan wel in de lijst met geplande opnames te staan? Menu > Opnames > Geplande opnames. En zie je wel in de gids de R van Record?


Beste @franktd 

Welke type en merk TV ontvanger heb je?


@Bart_Z, mocht het probleem niet oplossen voor @franktd, dan zo je eens kunnen overwegen om de tv ontvanger eens af te melden. Vervolgens daarna deze opnieuw te laten aanmelden door de klant, kan best zijn dat ie niet goed is aangemeld bij de TV-server.


Ik heb type HMB2260 (ik had de V2, nu niet meer) 

Ik heb deze 3 weken geleden al een keer nieuwe ontvangen. Vd week is een opname overigens wel goed gegaan. Ik zal het inde gaten blijven houden…

Â