Skip to main content

Als ik " plan serie opname " programmeer dan wordt het programma een paar keer automatisch opgenomen (dat is goed),

om daar vervolgens mee te stoppen na een aantal keer zodat ik het opnieuw in moet stellen om de serie automatisch op te nemen.

Ik heb deze ervaring (nog) niet met series. (gebruik ik overigens vrijwel alleen op 1 t/m 10 en 25)

Wel is het zo dat als er 3 weken serie X SEIZOEN 1 afl. 1 t/m 3 is en van af week 4 dan bv van hetzelfde serie X Seizoen 2 (!) begint je die opnieuw moet instellen.


Ik heb het dit al na derde aflevering of zo. Ik moet echt elke dag checken om te kijken of hij het programma opneemt die ik de dag daarvoor in geprogrammeerd om als serie opname op te nemen. Ik denk dat ik maar eens ga bellen naar KPN.

Bedankt voor je reactie.


Ik reageer hier even op om het draadje te volgen, heeft me moeder ook last van en kan er geen oorzaak voor vinden.


Hier ook last van serieopnames die niet of gedeeltelijk worden opgenomen.
Je moet elke keer kijken of er wel een rode punt achter staat en nee, dan zet ik hem toch nog maar een keer op opnemen en wat er dan gebeurd? Juist dan heb ik twee dezelfde opnames.
Dus het zat wel in het geheugen alleen het werd niet aangegeven.

Duidelijk een bug dus.
Dit gebeurd meestal op de BBC zenders maar ook wel op andere zenders.


Gebeurt dit bij elke serie of betreft het een specifieke serie en welke dan? 


Zojuist ff een update geplaatst @wjb 


Staat de serie dan nog wel bij de lijst met geplande opnames? Zo ja, haal hem daar eens weg en stel het opnieuw in. Gaat het dan wel goed?


Misschien een ‘gekke’ opmerking/vraag; het zijn geen herhalingen?

Want als er herhalingen van de serie worden uitgezonden, stopt de opname die is ingepland.