Skip to main content

Wij hebben een experia V10 met twee wifi versterkers. Door middel van de wifi manager heb ik nu een ander wifi kaneel en daardoor een prima wifi ontvangst. 

Echter als wij 's avonds tv zitten te kijken, van het beeld weg en krijgen op de Itv kastje de melding 303. Even later hebben we weer beeld, dit gebeurd geregeld. Ik heb de wifi versterker gewisseld maar dit geeft geen verbetering. Als de wifi versterker los koppel en weghaal. Hebben we geen probleem meer en dus geen melding 303. Echter dan hebben we geen wifi en is ons wifi signaal ook niet meer vinden als wij op onze telefoons, tablet of laptop. Als ik de wifi versterker weer aansluit werkt alles weer goed tot dat we de foutcode 303 krijgen.

Wat moet ik doen?

Kan ik naar de winkel gaan en de versterkers omruilen? Maar hoe krijg ik mijn signaal weer terug als ik de versterker er tussen uit haal.

Ik hoor het graag.

groeten, 

Jan 

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch of heb je de ontvanger aangesloten op de Wi-Fi versterker?


Hallo Joep,

De experiabox is rechtstreeks verbonden met de wifi versterker en deze dan verbonden met itv kastje.

 

Groeten, Jan


Heb je al een andere kabel geprobeerd tussen de versterker en de ontvanger? Ik heb dezelfde opstelling en het werkt prima.


Hoi @jankok! Gebruik je hierbij de Experia Wifi? Dat zijn de zwarte vierkante versterkers. Zo ja, dan ben ik benieuwd of je dit al getest hebt:

Heb je al een andere kabel geprobeerd tussen de versterker en de ontvanger? Ik heb dezelfde opstelling en het werkt prima.

Gezien je beide versterkers hebt getest en het met beiden niet werkt denk ik niet dat een nieuwe versterker verschil zal maken. Of het toeval moet net willen dat ze beiden niet goed werken, maar dit betwijfel ik. 


Reageer