Skip to main content

Een paar maanden geleden werd ik verblijd met een gratis 3 maanden abonnement naar keuze.(dacht ik)

ik koos voor Videoland en kwam al snel tot de ontdekking dat het bij de nota was bijgevoegd. Ik had de kleine lettertjes niet goed gelezen. AFIJN TOCH MAAR DE KEUZE GEMAAKT VOOR 3 MAANDEN GRATIS ESPN. Ik dacht dat we of een seintje kregen of het abonnement wordt automatisch stopgezet. Nou allebeid dus niet en ik zat dan ook in maart met een rekening van ruim € 115,-- per maand. Ik moest zelf ESPN en Videoland verwijderen. (is nu gedaan) IK krijg voor het overige toch sterk de indruk dat ik fors te veel betaal aan KPN. Wij hebben er alles mobiel internet TV vaste telefonie en je betaalt je scheel. Nu hebben wij het advies gekregen ieder jaar of twee jaar van aanbieder te switchen. Dan krijg je wel kortingen en leuke aanbiedingen. Als vaste klant hoor je bij het meubilair en krijg je een maandkadootje….

Wat is nu raadzaam….

Ik hoor het graag. Onze moeder van 85 jaar betaalt nu ook € 75,-- per maand voor haar abonnement terwijl ze geen computer gebruikt….. het moet toch niet gekker worden…


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Wat heeft je moeder?

Waarschijnlijk internet (dat moet bij KPN) en televisie en vaste telefoon. Dan zou je, als er ook nog belonbeperkt altijd in het spel is al op zo'n 70 euro per maand uitkomen. Dan mogelijk nog “opnemen” erbij en dan kom je op zo'n beetje het genoemde bedrag.

Wat vervelend dat het niet duidelijk is dat die pakketten de eerste 3 maanden gratis waren. En niet 3 maanden gratis met automatische beëindiging.

Als vaste klant hoor je bij het meubilair en krijg je een maandkadootje….

Nou. Juist die acties (er loopt er nu weer een) met de eerste 3 maanden een zenderpakket gratis is juist om de vaste klanten cadeautjes te geven.


@MariusD daarom hoef ik die cadeautjes niet. Ze zijn om je lekker te maken zodat je lid blijft.
Kleine lettertjes lezen altijd, dan had je gelezen dat het niet automatisch stopt.

Als je moeder alleen TV en telefoon gebruikt kan dat vast wel goedkoper, gewoon even Google of met de KPN bellen

Elke twee jaar van provider veranderen is leuk maar echt die cadeautjes zitten in de prijs verwerkt, en het loopt nogal eens fout bij het overstappen. Ook kan je dan beter geen mailadres van je provider gebruiken

Succes