Skip to main content

Sinds kort zijn wij bij de KPN. Sinds die tijd krijgen wij op opnamen regelmatigĀ een soort van geproken ondertiteling te horen. Dat is vrij vervelend. We hebben geen idee hoe we dit uitkrijgen. De klantenservice denkt dat het aan onze tv ligt. Ik kan me dat eerlijk gezegd niet voorstellen. Voorheen toen we nog bij een andere provider zaten geen last van gehad. Heeft iemand een idee hoe we die stem weg kunnen krijgen.

Dit probleem had ik ook. Eigenlijk gebeurt dit alleen als je via de mobiele app het programma hebt opgenomen.Ā 
Ā 

Ik krijg dit als je een programma naam opzoekt en vervolgens gaat opnemen. De kans is dan vrij groot dat je de zender kiest met bij het logo de naam ā€œgosā€.Ā 

ik keek Hunted op NPO 3 via kpn tv online https://tv.kpn.com

Ā 

daar had ik ook een irritante stem voice over.

kan ik dat ook ergens uitzetten? zie het nergens in de instellingen van de kpn tv site.

Ā 

V.groet

JĆørn

Gewoon kanaal 1, 2 of 3 kiezen.Ā 

EnĀ nietĀ de GOS kanalen op 191, 192 193.

Maar eh... je hebt vast de zoekfunctie gebruikt!šŸ˜‰

Dan krijg je alle NPO kanalen. Ook die met gesproken ondertiteling service. Er staat, hĆ©Ć©l klein, gos bij het logo. Kanalen zijn voor slechtzienden.Ā 

ā™¦ļø Eenmaal opgenomen is het niet meer te veranderen.Ā 

nee stond er niet bij

en hoezo zoek functie? nee ook niet, gewoon op npo 3 gezet en uitzending terug gekeken. en heb ook niks opgenomen

Ā 

Raar hoor. Het kan bijna niet misgaan. De kanalen met het standaard geluid staan bovenaan 1,2,3.

191,192,193 staan pas een hƩƩl eind verder in de gids.

Reageer