Skip to main content

Het zogenaamde meer gebruiksvriendelijke menu heeft er toe geleid dat de optie Genres uit de Gids is verdwenen. Er werd verteld dat het weinig werd gebruikt. 

Nu zijn er in het verleden heel veel opmerkingen over de nogal buggy werking gekomen en een Webcare functionaris schreef steeds dat ben bezig was de problemen op te lossen. De oplossing is in de stijl van een Endlosung. Het bestaat niet meer. 

Maar nu wordt nog meer zichtbaar hoe kort het gidsje in de toekomst is van KPN. 4 dagen. Als dit in het verleden als klacht naar voren werd gebracht was hier een gelijke oplossing als voor de genres “We zijn afhankelijk van onze externe leveranciers”. 

Maar bij Ziggo is het minstens 7 dagen. Ook hier gaat KPN dus steeds meer achterlopen ten opzichte van alternatieve aanbieders. 

Kan er niet een keer daadwerkelijk aandacht besteed worden naar dit probleem inplaats dat men een middagje gaat golfen? 

Wij hebben nog steeds een papieren TV gids.

Voor het programmeren als je op vakantie gaat is 4 dagen inderdaad te weinig, omdat wij de HD glas kanalen niet op de telefoon kunnen programmeren voor opnemen. 

Dus ook ik zou 7 dagen op prijs stellen.


En het zou dus in dit kader heel handig zijn als je zelf op tijd kunt programmeren! Dan heb je ook geen gezeur meer met series die fout in de epg staan. Ja, bij Ziggo werkt het (nog) op de horizon en ook bij de mensen die e.o.a. Humax doos hebben ook.


Ik zag net dat ik op mijn telefoon met de KPN app wel een week vooruit kan kijken.

Maar ik zag ook dat niet iedereen dat kan, vreemd.

Helaas kan ik op de telefoon geen HD glas kanalen opnemen (661-670)

De HD glas kanalen staan nog steeds niet op 1, helaas.