Skip to main content

Zoals gezegd gisteren werkte de ITV app op de Smart TV probleemloos. Nu wordt opeens gevraagd om gegevens.

Na het invullen van mijn abonnement nummer en pincode in de app op de Samsung tv krijg ik deze melding

”Om gebruik te maken van deze app dient je tv verbonden te zijn met je vaste KPN internet verbinding’

Waar komt dit opeens vandaan? App op de telefoon met dezelfde inloggegevens werkt wel.

 

Goedenavond @Catharinaleane, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Kan wel even duren voordat ze reageren hier i.v.m. drukte. 


Ik heb sinds gisteren het zelfde. Lang met Oxxio op de chat gezeten (wij kijken via Oxxio abo naar KPN iTV) maar die kunnen dit issue niet oplossen. Ik zie nu dat het probleem al erg lang speelt bij KPN. Wij kunnen nu geen TV meer kijken. Lost KPN dit nog op? Ik heb contact met KPN gezocht maar die doen niets omdat wij het KPN abonnement niet rechtstreeks van KPN maar via Oxxio hebben (behoorlijk klantonvriendelijk, op zijn zachtst gezegd). Ik heb dus geen KPN klantnummer, wel een abonnementsnummer (anders zou ik niet in kunnen loggen in de iTV app).

TV is een LG OLED55C8P


@Catharinaleane : welkom op het forum.

Jij hebt diensten van KPN? Is de tv bedraad aangesloten of via de wifi? Is dit een KPN signaal?

@janboekel : Als je klant bent bij oxxio horen zij je bij al je vragen over het product te helpen. Wij hebben geen gegevens van jou en kunnen er dus ook niet bij om analyse te doen. 


Sluit maar dit ticket. Ik heb het lelijke kastje/ontvanger maar neergezet en via een vaste kabel aangesloten.

Kan weer tv kijken.

Blijft jammer dat in een keer de ondersteuning weg is en dat je door een woud van registratie dingetjes moet gaan op het probleem op te laten pakken