Skip to main content

Ik heb glasvezel van KPN. Mijn TV kanalen op de glasvezel KPN 661 werkt wel maar alle volgende kanalen werken niet. Wie lost dat op? Ik heb mijn modem gereset, mijn ontvanger al 10 seconden uit gezet door de stekker eruit te halen etc.

Admin edit: titel gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

Hi @FBLaan, welkom op ons Forum! Is het probleem inmiddels verholpen? We zijn alweer 4 dagen verder zie ik. Zo niet, begrijp ik het dan goed dat alleen het glaskanaal 661 werkt, en alle daaropvolgende kanalen niet? Zou je in ieder geval alvast jouw forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen? Zodra je dit gedaan hebt mag je hier weer een berichtje plaatsen. Dan pak ik het verder op. 


Bevestigd. Dit heb ik ook. 661 werkt wel. 662 tot en met 670 niet. 
 

Acties ondernomen:

  • ExperiaBox aansluiten;
  • STB’s opnieuw opstarten;
  • FTU opnieuw opstarten

Morgen komt er sowieso een storingsmonteur langs, want het beeld staat hier ook geregeld stil. Na het opnieuw opstarten van de FTU is alles weer stabiel. 662 t/m 670 werken hoe dan ook niet. 


Heb je ook een complete restart van de tv decoder gedaan?

Incl. software?

Met het nieuwe menu kan je dat in het menu doen.

Zie ook hier. 

Bij ons werkt alles wel goed, 661 - 670 allen geen probleem. 


Heb je ook een complete restart van de tv decoder gedaan?

Incl. software?

Met het nieuwe menu kan je dat in het menu doen.

Zie ook hier. 

Bij ons werkt alles wel goed, 661 - 670 allen geen probleem. 

Yep. Hier heb ik alles al gedaan wat de klantenservice heeft geadviseerd en het werkt niet. 


Beste @FBLaan ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Hoe staat het er nu voor? 

 

@Dennisnet heeft de monteur het op kunnen lossen voor je?


@Marcia_ Correct. De oorzaak lag niet bij mij thuis. Een node waar de glasvezelzenders op worden aangedreven had een mankement. Ik denk dat dit al opgelost, want alle zenders doen het weer. 


Reageer