Skip to main content

Ik heb gebruik gemaakt van kpn aanbieding 3 maanden gratis film1.

Nu is mijn abbonement toch verhoogd.

Hoe zit dit wat is dit voor gedoe van kpn.

Dit is diefstal!!!!!

Hallo @Doei Doei ,

De bedoeling is dat je zelf na drie maanden het extra pakket weer uitzet. Dit kun je nu alsnog doen via Mijn KPN of via bv 0800-0402.

Ik ben het met je eens dat deze actie niet echt klantvriendelijk is. Eigenlijk zou het extra pakket na drie maanden gewoon automatisch moeten stoppen. Helaas is daar niet voor gekozen. 

 

 

 


Ik heb film1 pas 3 weken.

Maar bij mij is gratis als ik voor film1 de eeste 3 maanden niets hoef te betalen.

Maar kpn heeft het gewoon in rekening gebracht,en betaal ik nu 14,47 euro extra voor film1

En dit vind ik oplichting en diefstal.

Ik heb met klantenservice gebeld,na circa 25 minuten ben ik te woord gestaan.

Deze persoon winst niets van die aanbieding.

Nu moet ik 16 april weer met klantenservice bellen,dus weer lang wachten,om dat film1 te kunnen stoppen.

Wel heeft hij mij beloofd om dat geld te verekenen bij mijn volgende factuur.

Tja denk ik bij een van de beste providers te zijn pfffffff

 

Bedankt KPN !!!!!!!!!!


@Doei Doei Welkom op het forum. 

Ik begrijp dat je bericht hebt ontvangen over deze actie en het gratis zenderpakket hebt aangezet in MijnKPN. 

Ik controleer graag wat ik hierin voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 


hoi Rutger_ als het goed is,heb ik mijn forumprofiel ingevuld.

Ik heb niet alles ingevuld,wel het belangrijkste denk ik.


Hoi

ik heb ook gebruik gemaakt van die drie maanden gratis.

Ik heb voor film1 gekozen,maar het is niet gratis,wordt gewoon in rekening gebracht.

Ik betaal nu 14,72 extra per maand.

Zo kan ik ook een aanbieding weggeven.

Ik heb met klantenservice gebeld na 25 minuten wachten,eindelijk iemand aan de lijn,maar wist niets over deze aanbieding,pffffffff

Ik moet op 16 April weer terug bellen om dan dat film1 te kunnen stopzetten,wat een gedoe!!!!!!

Bedankt KPN

*Admin: met je bestaande topic samengevoegd


Hoi

ik heb ook gebruik gemaakt van die drie maanden gratis.

Ik heb voor film1 gekozen,maar het is niet gratis,wordt gewoon in rekening gebracht.

Ik betaal nu 14,72 extra per maand.

Zo kan ik ook een aanbieding weggeven.

Ik heb met klantenservice gebeld na 25 minuten wachten,eindelijk iemand aan de lijn,maar wist niets over deze aanbieding,pffffffff

Ik moet op 16 April weer terug bellen om dan dat film1 te kunnen stopzetten,wat een gedoe!!!!!!

Bedankt KPN

 

Als het goed is staat het er 2 keer op.

1 keer de abonnementskosten van Film1

1 keer de korting die 100% overeen komt.

 

Als dat niet zo is, moet je even met KPN contact opnemen.

Telefonisch 0800-0402 = gratis (maar dat heb je al gedaan zo te lezen)

Chatten (zie boven bij Noordzee)

Of wacht op een moderater. (vul in dat geval je gegevens in je account op dit forum in. (alleen zij (moderators (KPN medewerker))kunnen die zien). 

 


Zoals ik al vernoemd heb betaal ik deze maand 19,72 extra voor film1

Normaal betaal ik 52,99 +11,13 btw =64,12 per maand.

Nu ziet mijn rekening er als volgd uit: 64,12 +4,28 film1 van 17-03T/M 24-03 +14,99 voor film1 voor de volgende maand =83,39

Dit is al afgeschreven van mijn rekening.

De klantenservice zoals ze dat noemen wisten niets van een aanbieding,ook zijn supervicer niet.

Tja wat heb ik als klant aan zo,n klantenservice,45 minuten aan de telefoon en niets opgeschoten.

Maar ik voel me bedrogen en opgelicht door KPN

*Admin: reactie samengevoegd met eigen topic


@Doei Doei Ik zie dat er ondertussen ook contact is geweest met mijn collega en dat de situatie voor deze maand is opgelost. Ik hoop dat daarmee het gevoel van "diefstal en oplichting" al iets weggenomen is. 

Persoonlijk vind ik de situatie nog niet volledig opgelost, ik stuur je een privé bericht met meer informatie.Â