Dit klopt inderdaad.Â
Opnemen kost 4,99, maar vanaf een 2e tv ontvanger (5,00) zit dit bij de prijs in.
Dus als je weer wil opnemen, word het of 4,99 met 1 ontvanger, of 5,00 met een 2e ontvanger die niet gebruikt word. Besparing van 1 cent dus, gratis gaat niet lukken.
Â
Maar toen je de 2e ontvanger uit je abonnement verwijderde, kreeg je toch ook een overzicht van de prijsveranderingen te zien?Â
Waar ik nu benieuwd naar ben: als ​@L.Kroon weer een 2de ontvanger neemt, krijgt hij/zij dan weer gratis opnemen?Â
Hallo ​@L.KroonÂ
Â
Je kan bellen met de klantenservice op nummer 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00, za 08:00 - 17:00).
Misschien is het handiger om een terugbelafspraak te maken via de KPN website, je zou dan door de juiste medewerker/afdeling moeten worden gebeld op het moment dat het jou uitkomt.
Â
Zolang ​je jouw abonnement houdt zou je bij 2 (of meer) ontvangers weer gratis opnemen moeten krijgen, vreemd dat dit in MijnKPN dan weer anders wordt aangegeven.
Zie het antwoord van moderator Marcia in dit topic waarin ​@Marlon92 ook aan meedeed en dat dus ook had kunnen weten:
Â
Nee ​@GeSp, het antwoord op mijn vraag staat daar niet in dat topic.
​@Marlon92Â
Ik baseer dat op de zin die ik vet gemaakt hebt::
Hallo Deezers, goede vraag! Geen zorgen: bij de oude abonnementen waarbij het gratis Opnemen pakket standaard bij het abonnement in zit, verandert er niets. Ook als je verlengt met hetzelfde abonnement, verandert er niets. Ook als jij al tv+ hebt met twee ontvangers en het Opnemen pakket gratis, blijft dat zo. Pas als jij kiest voor een aanbieding met een nieuw abonnement, dan gaan de nieuwe regels inderdaad wel voor jou gelden.Â
Â
Dat werd eerder door RBxx ook al geschreven en geliked door moderator Marcia:
Voor bestaande klanten wijzigt er niks: heb je nu 1 tv ontvanger en je neemt er een 2e bij binnen het huidige abonnement, dan is het Opnemen pakket gratis: dat hoort immers bij die propositie.
Bovenstaande zou een quote van het Superuser gedeelte zijn van een bericht dat door een moderator is geplaatst.
Â
Wat ik wel met je eens ben is dat ze dit duidelijker ergens hadden moeten communiceren op de website en op het community forum.
Â
---------
Nog even een aanvulling, op de webpagina van het Opnemen pakket staat dit bij de veelgestelde vragen:
Wat kost het Opnemen Pakket bij KPN?
Het Opnemen Pakket kost 4,99 per maand.
Had je voor 22 oktober 2024 een Hussel Internet en TV abonnement met 2 of meer tv-ontvangers? Dan is het Opnemen Pakket gratis.
Als ik dat zo lees zou het opnemen pakket niet gratis zijn als je nu 1 TV ontvanger hebt en er 1 extra bij neemt ook al heb je een abonnement van voor 22 oktober.
Â
Als het opnemen pakket gratis zou moeten blijven bij 2 of meer TV ontvangers dan had er zoiets moeten staan:
Had je voor 22 oktober 2024 een Hussel Internet en TV abonnement, dan blijft het Opnemen Pakket gratis bij 2 of meer TV ontvangers.
Â
Kan een moderator hier nog wat duidelijkheid over geven, de informatie die op het forum gegeven wordt is nu tegenstrijdig met wat op de website staat.