Skip to main content

Sinds een aantal weken krijgen we als KPN lid af en toe gratis pakketten, zoals een kinderpakket of nu die soap zenders.... Maar als ik die pakketten al heb (heb ik) waarom moet ik er dan voor betalen terwijl de rest um gratis heeft?

Hoi @Bijna overstapper . Welkom op het forum.

Helaas lukt het niet om met onze acties iedereen in één keer te bedienen. Wie weet heb je bij een volgende actie meer geluk en kun je van een extra'tje genieten. 


Hier kan een moderator geen zinnig antwoord op geven zonder dat het verkeerd wordt begrepen.

Hou me te goeden, wij hebben een ook alles in 1 pakket. Maar, als wij naar de supermaket gaan vragen wij bijvoorbeeld nooit om alleen het gratis deel van de kaas te leveren, dat een zeg maar in een “gratis extra” pakket zit. Doen jullie dat wel?

Wij hebben ook in ons pakket Spotify en KPN veilig dat we niet gebruiken. Ja zowat, dat zijn we overeengekomen. Als we denken dat we teveel betalen moeten we of een ander KPN abonnement nemen dat minder kost (dat is er niet) of naar een andere provider gaan die meer biedt dan KPN voor dezelfde prijs als KPN of goedkoper is. 

De laatste keer met de mea culpa actie van KPN rond het nieuwe menu hebben ze het keurig opgelost door ons een voucher aan te bieden van films waar we gratis gebruik van konden maken en niet een pakket dat we al hadden. Jammergenoeg zat er bij de films niets bij van onze gading. Maar als we een bos bloemen krijgen zeggen we ook niet dat we niet van de kleur houden of dat nu wel of niet zo is.