Skip to main content

Ik heb in huis 2 interactieve tv kastjes (via internet, geen digitenne,) een daarvan springt elke keer op groen beeld voor een aantal seconden , vervolgens gaat deze weer verder echter zonder geluid. Het geluid komt pas terug wanneer men het kastje opnieuw opstart (wat ook at random gebeurt) of YouTube start (wanneer dit werkt en niet naar 2 minuten aangeeft dat YouTube niet kan worden gestart). Dit is natuurlijk heel hinderlijk, ik heb het kastje ook al gewisseld met de andere maar het probleem blijft in het kastje zitten. Ik heb mijn uiterste best gedaan het antwoord te vinden op de site van KPN maar ik kom niet verder dan elke keer doorverwezen te worden naar het forum. Wie kan dit voor mij oplossen.

@PaulduBuf Welkom op het forum. Wat irritant dat je problemen hebt met je beeld en met Youtube op je tv ontvanger, je geeft aan dat je de tv ontvangers al eens omgeruild hebt en dat het probleem meeverhuisd. Ik neem aan dat de HDMI kabel dan ook omgeruild is? Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. 


@PaulduBuf Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!