Skip to main content

Heb regelmatig haperend beeld.Vind dat hier eens iets aan gedaan moet worden . Heb geen zin meer om allemaal handelingen te moeten doen die door KPN worden aangegeven die toch geen verbetering brengen

Hoi @Tjoeps en welkom op het forum. Goed dat je dit hier aankaart! Wat heb je allemaal al gedaan op advies van ons? Dan val ik niet in herhaling en kan ik meteen al wat zaken uitsluiten. 🙂 Ook ben ik benieuwd hoe de ontvanger aangesloten is op de Experia Box. Loopt er een internetkabel rechtstreeks tussen de twee of zit hier nog andere apparatuur tussen? 


Ik heb niets meer van je vernomen dus ik hoop dat de oplossing inmiddels gevonden is. Zo niet, laat het gerust weten! 


Beste Sanne,

De volledige installatie is gedaan door een monteur van jullie hierbij is de ontvanger rechtstreeks op de experia box aangesloten.

De volgende stappen zijn ondernomen:

  • Alle kabels meerdere malen uitgenomen en weer terug geplaatst.
  • Meerdere malen de stroom van de modules genomen voor een reset.
  • HDMI kabel gewisseld om te kijken of het hier an ligt echter zonder resultaat.
  • Alle instellingen op SD gezet.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Graag zie ik u reactie tegenmoet. 

Met vriendelijke groet,

Lili Crijns 


Hi Lili, excuses voor de late reactie. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan gaan de boel doormeten.


Wordt hier zo moe van. Veel gegevens die jullie vragen weet ik niet. Jullie hebben zelf alles geïnstalleerd. Stuur eens een monteur i.p.v. maar te blijven door vragen.


Reageer