Skip to main content

Bij het wisselen van zenders hapert mijn beeld. Ook gebeurd dit als ik random tv zenders kijk. Heb alles al vaak gerest, zowel tv, modem, tv ontvanger. Alle kabels gecontroleerd etc. Kan het aan de lijn naar mijn huis liggen ? Het is irritant dat ik elke keer haperend beeld heb. 

@Erik_  Ik heb inmiddels de nieuwe kabel van Samsung ontvangen en in gebruik genomen. Helaas nog geen verbetering. het enige wat ik mij nog kan bedenken is de wissel van de VP5202 box. Dat is het enige wat we nog niet hebben gedaan… 

Gaat dat lukken?

 

groet,

Jordi 


@Erik_  Kunnen we de VP5202 4K box nog omruilen voor een  nieuwe?

 

Groet,

Jordi 


Excuses voor de vertraging, @Jordi Smit87. Ik ga nog een poging wagen voor wissel, kom er z.s.m. bij je op terug.


@Erik_ dankjewel. Ik hoor het graag


Ik kom nog steeds niet zelf op een wissel uit. Maar, met een beetje moeite heb ik wel opnieuw een technische melding kunnen aanmaken. Daarin heb ik opgenomen dat er al een eerdere is geweest, en dat van daaruit alles getest is, behalve een nieuwe ontvanger. Hopelijk gaat het dan op deze manier lukken om die nu te vervangen, @Jordi Smit87. Je wordt hiervoor gebeld.


@Erik_  dank! ik wacht het even af.

 

 


@Jordi Smit87, ik zie hier staan dat er een wissel is ingeschoten. Heb je de vervangende ontvanger inmiddels kunnen aansluiten, en is het probleem daarmee ook opgelost? 


@Erik_ Sorry voor de late reactie.  Ik heb inmiddels een nieuwe Arris 5202 ontvangen en geinstalleerd. helaas zie ik de haperingen nog steeds… dit is echt alleen bij KPN en niet bij andere devices (playstation, Apps op de tv etc) 

 

Ik blijf het vreemd vinden dat hier geen oplossing voor is…. 

?Jij nog een idee?

 

groet,

jordi 


@Erik_ Sorry voor de late reactie. 

Geen probleem!

 

Ik heb inmiddels een nieuwe Arris 5202 ontvangen en geinstalleerd. helaas zie ik de haperingen nog steeds… dit is echt alleen bij KPN en niet bij andere devices (playstation, Apps op de tv etc) 

Ik blijf het vreemd vinden dat hier geen oplossing voor is…. 

?Jij nog een idee?

Jammer dat de haperingen er nog steeds zijn. Dan lijkt het toch echt een wisselwerking tussen de One Connect Box en de tv ontvanger. Of iets in die trant. Daar heb ik dan verder op dit moment geen oplossing voor. Ik neem de situatie wel even mee in onze feedback naar de ontwikkelaars van de tv ontvanger software. Ik kan niet garanderen dat ze hier dan ook iets mee kunnen, maar dan ligt het in ieder geval bij de juiste mensen. Zal alsnog, ook als ze er wat mee kunnen, niet op korte termijn opgelost zijn.


@Erik_  dank. Heb je deze klachten niet eerder gehoord? I.c.m. samsung tv's ?


We zien wel vaker mensen met haperingen. Maar meestal is dat een kwestie van de verbinding. En dat kan dan verbinding zijn tussen Experia Box en tv ontvanger, of tussen tv ontvanger en tv.

Het kan bij dat laatste ook een wisselwerking zijn met de tv zelf. Maar voor de meeste gangbare modellen testen we intern en weten we dat die werken. En omdat in dit geval het niet zonder de One Connect Box getest kan worden, kunnen we ook niet zeker weten of de wisselwerking (als dat het probleem is) daarmee niet goed gaat, of met de tv zelf. Vandaar ook mijn eerdere slag om de arm qua oplossing.

Doet me er wel aan denken: zou je nog kunnen aangeven welk model Samsung je hebt?


@Erik_ Dank voor je terugkoppeling.

ik heb een Samsung QE55Q95TCLXXN

 

groet,

jordi 


@Jordi Smit87 ,

 

ik ervaar volgens mij identieke problemen. Ook een Samsung met one connect box, alles bedraad, kpn 12 box. 
 

heb je reeds een oplossing voor jouw probleem?