Skip to main content

Mijne is ook sins een paar dagen aan het haperend belden boven en beneden op twee tv heb nu alle tips gevolgd maar zonder resultaat help weet iemand dr nummer van kpn 

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

Het klantenservice kpn nummer is 0800-0402


Dankjewel 


Zijn de ontvangers direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Ja ik heb draadloos en internet werk gewoon 


Heeft u dit soort stekker waar de tv ontvanger op aangesloten is?

 


Ja


Dat is jammer.  Die zijn vaak een bron van ellende. De enige hoe De oplossing is ze vervangen door een kabel.


Hoi @Mariamontes,

Wat irritant dat je telkens haperend beeld hebt met beide tv-ontvangers. Heb je inmiddels al gebeld met één van mijn collega's, is het opgelost?

Mocht je nog problemen ervaren, laat het mij dan gerust weten. Dan ben ik ook benieuwd naar het volgende: naar aanleiding van de vragen van @Joep1965 lees ik dat je gebruik maakt van draadloze verbindingsadapters. Heb je deze al eens vervangen door een kabel (die je direct vanaf de tv-ontvanger aansluit op de Experia Box)? Ervaar je dan ook haperend beeld of merk je verbetering?


@Mariamontes Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Hoi nou ik had kon gebeld en ze hebben een kabel voor me gestuurd en je rad het niet hij hapert enes niet is net als je kiespijn heb en je gaat naar de tandarts.

allen boven in me slaapkamer doe het af en toe.

ik kijk het nog even aan 


Reageer