Skip to main content

Goedemorgen,

 

Sinds een goede week hebben wij problemen met de ITV van KPN. Mogelijk nog een nasleep van een eerdere storing. afgelopen weekend contact gehad met de klantenservice en een nieuwe modem ontvangen.

Helaas is het beeld er niet beter op geworden, en als ik de TV ontvangers aan zet, dan knalt mijn internetverbinding eruit en kan ik helemaal niets meer. Als de modem dan weer is opgestart kan ik wel weer online komen.

Alle verdere voorstellen al uitgevoerd (Modem reset, TV kast reset naar fabrieksinstellingen) maar niets lijkt te helpen.

Meerdere buren in onze wij hebben er ook last van. 

Iemand een idee wat er mis gaat en hoe ik daar achter kan komen?

 

Alvast bedankt. 

Hallo @Ricardo Ruigrok, welkom en excuses voor de late reactie! Hoe staat het er nu voor? Kunnen we nog iets voor je betekenen of is het inmiddels opgelost? Als meerdere buren er last van hebben, lijkt het er op of er meer aan de hand is. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het inmiddels is opgelost. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.