Skip to main content

Goedemorgen,

Al enige tijd hebben wij problemen met het tv kijken als ik op de Playstation update bestanden op zoiets dergelijks moet downloaden. Tv kijken is dan geen doen.

Heb hierover ook al eens gebeld met jullie klantenservice om te checken of de snelheid van ons internet wel hoog genoeg is. De medewerker die ik aan de lijn had gaf aan dit de snelheid niet het probleem zou moeten zijn. Ik heb toen volgens mij diverse dingen opnieuw moeten opstarten en dergelijke, maar het probleem doet zich nog steeds voor.

Zowel onze beide TV ontvanger als ook de Playstation zijn via UTP aangesloten. Hebben jullie enig idee wat ik hieraan kan doen wat het is vrij vervelend namelijk.

Ik hoor graag wat ik hier aan kan doen. Mocht het probleem niet op te lossen zijn bij jullie dan zal ik denk ik toch eens overstappen en het bij een andere aanbieder proberen om te kijken of het daar wel goed loopt.

Ik zie jullie reactie graag tegemoet!

Hallo @MK1989 , hoe is de tv-decoder aangesloten op het modem, rechtstreeks of anderszins?

Hoe is de Playstation aangesloten op het modem, rechtstreeks of anderszins?

 


Dag Jan,

De TV decoders en de playstation  lopen via een Cisco switch (SF110-24). Switch is geplaatst vanwege het aantal poorten wat we nodig hebben in verband met andere aansluitingen. 


Dag @MK1989, bedankt voor je bericht.

Je hebt dus problemen met jouw televisie op het moment dat je iets op de Playstation aan het downloaden bent. Je hebt een glasvezel verbinding, dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Je geeft aan gebruik te maken van een Cisco switch. Hierop heb je de tv-ontvangers en de Playstation aangesloten. Ik vermoed dat we het probleem hier moeten zoeken. Zou je eens willen testen hoe het gaat als je de tv-ontvanger en Playstation rechtstreeks op het modem hebt aangesloten?